Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2016

Brand Loyalty

Οταν αγοράζουμε επώνυμες ηλεκτρικές συσκευές το κάνουμε επειδή θέλουμε να τις κρατήσουμε κοντά μας αρκετά χρόνια. Το όνομα του παρασκευαστή (το brand δλδ) είναι η εγγύηση ότι ακόμη κι αν χαλάσει η συσκευή η εταιρεία θα αντικαταστήσει το εξάρτημα.
 Δυστυχώς 3 φορές ως τώρα διαπίστωσα ότι δεν είναι έτσι.

Εχω μία καλή ηλεκτρική κουζίνα 22 ετών. Ηταν δώρο γάμου. Κάποια στιγμή όποτε άναβα το φούρνο, μου έρριχνε την ασφάλεια, μετά τη 6 φορά κάλεσα την αντιπροσωπεία. Τη γύρισε απο εδώ ο τεχνικός, τη γύρισε απο εκεί και μου είπε ότι δεν φτιάχνεται και να σκεφτώ νέα αγορά. Προσπάθησα να του προτείνω να αλλάξει τους μετασχηματιστές, κάποια καλώδια, να μου βάλει νέα ανταλλακτικά, απάντησε ότι μοντέλα άνω των 20 ετών δεν υποστηρίζονται απο την εταιρεία στην Ελλάδα. Το έχω ξανακούσει αυτό και δεν μ' αρέσει..γιατί δεν ισχύει. Υπάρχουν ωραιότατα ανταλλακτικά που πωλούνται απο τις ίδιες τις εταιρείες σε άλλες χώρες της ΕΕ. Αμα δώσεις τους κωδικούς και τον αριθμο του μοντέλου της κουζίνας, σου στέλνουν τα πάντα με κούριερ..σε 2 μέρες! Και τα ανταλλακτικά δεν είναι κινέζικα, είναι αυθεντικά και φθηνώτερα απο τα αντίστοιχα στην Ελλάδα. Μετά ένας γνωστό σου ηλεκτρολόγος (όχι της αντιπροσωπείας εννοείτε που με το που μπαίνει κόβει μονέδα), σου αντικαθιστά τα νέα με τα παλιά. Τον αγριοκύτταξα τον παπαγάλο, γιατί ξέρει ότι όλα φτιάχνονται αλλά είναι δασκαλεμένος απο την εταιρεία να πείθει τους πελάτες να αγοράζουν νέα μοντέλλα...πετώντας στα σκουπίδια τα παλιά για να κερδίζει η εταιρεία. Το ίδιο έχει ξαναγίνει  άλλες 2 φορές η πρώτη με ένα ρολόϊ χειρός και η δεύτερη με μία φωτογραφική μηχανή. Δουλεύουν φυσικά και τα δύο θαυμάσια χωρίς την υποστήριξη της αντιπροσωπείας τους. Εννοείται.

Μιά φορά στο Λονδίνο , είχα πάει σε ένα κατάστημα να πάρω ένα ζευγάρι γάντια. Μπήκε λοιπόν μιά κυρία μέσα και έδωσε μία δερμάτινη στραπατσαρισμένη τσάντα στον πωλητή για να της αλλάξει το λουρί, το κούμπωμα, να της κάνει μία ριζική συντήρηση. Κύτταξα με τρόπο τη τσάντα, η μέση  Ελληνίδα θα την είχε πετάξει στα σκουπίδια προ πολλού, η αντίστοιχη Αγγλίδα όμως την έδωσε για ρετούς (retouch), επειδή είχε συναισθηματική αξία ή επειδή ήταν επώνυμη δερμάτινη. Είναι η νοοτροπία του Μέρμηγκα που επενδύει στη ποιότητα και δεν είναι θύμα κανενός πονηρού εμπόρου.

Θέλω μία Ελλάδα που να μην είναι εσαεί Τζίτζικας. Να τρώει, να πίνει, να σκορπάει, καθημερινά να τραγουδάει κι αν χαλάσει η συσκευή να τη πετάει.. ελεος με τον ανεγκέφαλο καταναλωτισμό!
ΞΥΠΝΗΣΤΕ!

Η Μίλε εξαιρείται απο τα παραπάνω, γιατί έχει άψογο σέρβις, ό,τι ανταλλακτικό υπάρχει και πολύ καλή συνεργασία.


  • Marilina El Μαρινάκι, δυστυχώς είναι σημείο των καιρών και όχι μόνο των Ελλήνων. Γιατί εκτός από την φτήνια που τρώει τον παρά, υπάρχει ολόκληρη επιστήμη πάνω στην σύντομη ζωή των προϊόντων, έτσι ώστε να υπάρχει συνεχής κατανάλωση.
  • Marina Spyridonos Αυτό όμως είναι στραβό. Δεν μπορεί ολόκληρη Αγγλία να υποστηρίζεται απο τσαγκάρηδες που θα σου επιδιορθώσουν τις σόλες απο τις μπότες-ενθύμιο που φόραγε ο προπάππος σου καθ οδόν για το Tipperary, να σου πουλάνε μέσω Ιντερνετ, ανταλλακτικά ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε τιμή φθηνώτερη των ελληνικών και εμείς οι μλκς, κάθε που χαλάει το ψυγείο ξούτ έξω επειδή η αντιπροσωπεία σε βάζει στο τρυπάκι του καταναλωτισμού. Δεν χρειάζεται τότε να αγοράζουμε μίλε, μπός, νέφ, σμεγκ,κλπ μάρκες αφού στα 15-20 χρόνια θα τα πετάξουμε, να επενδύουμε στις "μάρκες μ'έκαψες", που κάνουν 100 ευρώ η κουζίνα στα 5 χρόνια τη πετάμε και παίρνουμε άλλη. Και αυτά περί band loyalty που πουλάνε πρίν αγοράσεις τις συσκευές..είναι λόγια της καραβάνας!
  • Marilina El Κι εμένα με αξοργίζει, αλλά δυστυχώς... Είχα δει κάποια στιγμή ολόκληρο ντοκυμαντέρ σχετικά με το γιατί πεθαίνουν τα προϊοντα τόσο σύντομα και το χειρότερο... πού καταλήγουν.
  • Marina Spyridonos Αυτή η κατάληξη, αντί να ωφελεί τους Δήμους που είναι σε προγράμματα ανακύκλωσης, ωφελεί τους Ρομά που παίρνουν όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και τις πουλάνε για το σίδερο και τα ανταλλακτικά με όφελος τη τσέπη τους..
  • Marilina El Βεβαίως, γιατί και η ανακύκλωση, θα πρέπει να είναι η έσχατη λύση. Η πρώτη λύση είναι η οικονομία τόσο στη συσκευασία, όσο και στο πόσα αγοράζουμε.
  • Marina Spyridonos Ξέχασα να γράψω στο κυρίως άρθρο ότι η εταιρεία Miele δεν συμπεριλαμβάνεται στον κυκεώνα των παραπόνων μου. Εχουν πολύ καλά προϊόντα, άψογο σέρβις και ανταλλακτικά για γερασμένες συσκευές.
  • Marina Spyridonos Α! Η κουζίνα τελικά επαναλειτουργεί ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Οχι βέβαια χάρις στην αντιπροσωπεία, χαχα! αλλά χάρις στον Χ τεχνικό που ήρθε και άλλαξε μία αντίσταση και μία λάμπα!!!
  • Barbara Schiniotaki κάτι αντίστοιχο έχω με ένα ψυγείο που για το λάστιχο της πόρτας πρέπει να αγοράσω νέα πόρτα ( 280€) ίσως πρέπει να μου δώσεις τοόνομα του τεχνικού...
  • Sotiris Bogiatzis Το διαδικτυο ο καλυτερος φιλος των καταναλωτων
  • Marina Spyridonos Στέλνω τα στοιχεία του Barbara Schiniotaki
  • Barbara Schiniotaki ευχαριστώ τα έλαβα..
  • Marina Spyridonos Τελικά στο διαδίκτυο θα απευθυνθώ Σωτήρη για ν' αγοράσω ανταλλακτικά για τα κουμπιά της κουζίνας..προφανώς δεν υπάρχουν στην Ελλάδα τα αντίστοιχα!!!
  • Marina Spyridonos ...ενώ όπουδήποτε αλλού μακριά απο τη Ψωροκώσταινα..βρωμάει ο τόπος..απο κουμπιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: