Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007

Χωρίς το μωρό μου

Για το ADSL λέω. Λόγω μετακόμισης, γίνεται μεταφορά τηλεφώνων, άρα οι παρούσες παροχές λίγο-λίγο θα διακόπτονται έστω και προσωρινά. Οχι πως υπάρχει ελεύθερος χρόνος δλδ..πάνε οι χαλαρές εποχές που καθόμουνα με τις ώρες στον υπολογιστή..τώρα έχω χωθεί μέσα στα ντουλάπια και στις βιβλιοθήκες και ξεκαθαρίζω..όχι να πάμε και σκουπιδαριό στο νέο σπίτι, ε?

Είναι απίστευτο τι μαζεύεται σε ένα σπιτικό, απορίες έχω γιατί δεν είμαι απο τους ανθρώπους που "συσσωρεύουν" (ως γνωστόν σιχαίνομαι και τις αποθήκες- είχα το yiusurum.blogspot.com όπου έδινα πράγματα ας μη ξεχνάμε..), έλεγε η ηλίθια. Τα ντουλάπια μου γεμάτα αντικείμενα που είχαν να χρησιμοποιηθούν χρόνια, καλλυντικά ληγμένα ή παλιά, μισοχρησιμοποιημένα είδη μανικούρ, πηγμένα μανόν, φάρμακα όλων των ειδών όχι ληγμένα αλλά για ποιές άραγε παθήσεις..έχω χάσει τον λογαριασμό άρα..σκουπίδια.
Αφήστε τον όγκο της γραφικής ύλης..2 κούτες έχω γεμίσει ως τώρα και συνεχίζω...μα πόσες ξύστρες μάζευα η ευλογημένη..12 είναι ώς τώρα, μολύβια, κραγιόνια, οι μπογιές του Κ (ακουαρέλες, λάδια, παλέττες, νέφτια..πινέλα, καμβάδες), εργαλεία (γιατί ως γνωστόν κάθε σύζυγος είναι και μάστορας..απ' όλα είχαμε διπλά και τριπλά, ποτέ δεν βρίσκαμε το κατάλληλο στη δοθείσα στιγμή, έχουμε και λέμε 5 σφυριά, 20+ κατσαβίδια, πένσες, ταναλιες, λαμπτήρες, κλειδιά, πρόκες-καρφάκια-πινέζες-βίδες ΠΑΝΤΟΥ..ΑΑΑΑΑ!.
Για να μη πώ τίποτα για τα είδη ρουχισμού...έχω ακόμη και ρούχα της μητέρας μου που αν και δεν μου μπαίνουνε (ήταν μικρόσωμη και πολύ αδύνατη) δεν μπορώ να τα αποχωριστώ...Θα δούμε, θα δούμε..και όλο μαζεύω..γιατί δεν είναι και σωστό όταν έρθουν οι μεταφορείς απο Δευτέρα να μαζεύουν εκείνοι τα μικροπράγματα και τα ρούχα, θα πάρουν μέν τον όγκο με τα κρεμαστά, τις κρεββατοστρώσεις και τέτοια όχι όμως και τα εσώρουχα. Μπόγοι παντού. Είναι και οι ψιψίνες που κλαίνε συνέχεια νομίζοντας ότι φεύγουμε και τις αφήνουμε, και όταν δεν κλαίνε κάνουν εμετό..τους τα έχω εξηγήσει εκατό φορές, όμως τελικά με μία σφουγγαρίστρα γυρίζω

Τέσπα..

Αραιώνω λίγο-λίγο το Ιντερνέτ..ώσπου να ξαναέρθουν όλα στη θέση τους όπως πρώτα.

ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.

Μετά όμως υπόσχομαι να γράψω πλήρες οδοιπορικό των ευτράπελων που πάντα γίνονται..

Au revoir λοιπόν

Μαρίνα

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στη δική μας μετακόμιση έκανε 3 βδομάδες να έρθει το "μωρό" σπίτι...
Μία εβδομάδα ο ΟΤΕ και δέκα μέρες (εργάσιμες) η FORTHNET.

Good luck!!!

Lenaki

An-Lu είπε...

Καλό κουράγιο Μαρίνα μου και μη μασάς!

Sourotiri είπε...

ΩΧΧΧΧ....

Καλο κουραγιο με την ADSL, αυτο στο ευχομαι ολοψυχα... Εγω ταλαιπωρουμαι απο τον Μαρτιο...!

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό να πάτε στο καινούριο σπίτι και γρήγορα γρήγορα να έρθουν και οι παροχές! ;) Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

λίγη υπομονή και όλα θα πάν καλά

Psipsinel είπε...

marina mou kales metakomisis ke me to dexi sto neo spiti :)

jojo είπε...

καλό κουράγιο Μαρινάκι!
οι μετακομίσεις είναι το χειρότερό μου...
με το καλό να εγκατασταθείτε στο νέο σας σπίτι και να αποκατασταθούν και όλες σας οι παροχές.
Δύσκολη βδομάδα πάντως σας έλαχε να μετακομίσετε απο πλευράς θερμοκρασίας, βρε παιδί μου!

Fibi είπε...

Mαρίνα μου, ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ, εμάς έκανε 1 μήνα να έρθει σπίτι απο μεταφορά στο ίδιο κέντρο. Το πρόβλημα λύθηκε μόνο μετά την επίσκεψη face to face του ανδρός μου στον διευθυντή της τεχνικής υπηρεσίας του ΟΤΕ που ανήκουμε.

Καλά να περνάς

Unknown είπε...

upomoni....sto endiameso mazeueis thematologia...krata simeioseis mono mhn ta ksexaseis...:)

Juanita La Quejica είπε...

Καλή Δύναμη! Και Καλή Διαμονή στο νέο σπίτι!

ralou είπε...

Καλά κουράγια με την μετακόμιση Μαρίνα!
Επεσε και αυτή η ζέστη, ουτε ψύλος στον κόρφο σου.
Μηπως να βάζαμε όλοιενα χεράκι...

stefanos είπε...

είθε ο (π)ΟΤΕ να κάνει την δουλειά του σωστά

καλή σου μέρα και καλή σου τύχη