Πέμπτη, Αυγούστου 23, 2007

Ου γαρ

Αλληθωρισα γαμβρέ μου αλληθώρισα. Η κατάσταση είναι απο σοβαρή έως σοβαρώτατη. Απο το πολύ διάβασμα βεβαίως, βεβαίως. Μη μου φύγουν οι οξείες, γιατί οι δασείες έχουν φύγει προ πολλού.
Αδύνατο να τελειώσω τον Μαύρο Πύργο του Στήβεν Κίνγκ. Γιατί δε μου έφτανε που τον διαβάζω στα ελληνικά, μου τον πήρε ο Κ δώρο και στα αγγλικά, για να διαβάσω και το original κόπι, τρομάρα μου. Και όντως αυτό κάνω, διαβάζω ένα κομμάτι στ'αγγλικά και μετά λέει ο δαίμονας της μαλακίας "πώς το αποδίδει ο μεταφραστής αυτό?" οπότε πέφτω στο αγγλικό κείμενο..
Πάντα δε, διαβάζω τέτοια τρομακτικά, αργά το βράδυ, πολύ αργά, τόσο που αργεί να έρθει ο Μορφέας, όχχιιιι! δεν έχω πάθει Darthiir-ίτιδα, (dum, spiro, spero) - εσπρεσσιέρα αγοράσαμε και πίνουμε πολλούς δυνατούς καφέδες (και Νο. 1, 2, 3 και 4 παιδιά) , έτσι τα βράδυα αφού χορέψουμε και την τσιγκολελέτα (ξεμωραμένοι)...αρχίζει το ΣτήβενΚινγκ-ειο άλγος!


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

την τσιγκολελετα την εγκρινω κι επαυξανω...αλλα για διαβασμα βρες κατι πιο ευπεπτο...stephen king διαβαζε μεσημερι καλυτερα...

καλο βραδυ!

Ανώνυμος είπε...

Α πα πα πα! Τα φοβάμαι τα βιβλία του, μ' ελάχιστες εξαιρέσεις! ;)

Tanila είπε...

Eπ! Αυτό δε το ήξερα!
Άλλο ένα για τη λίστα μου!

Unknown είπε...

Είτε darthiirίτιδα το πείς είτε εσπρεσσιέρα, τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα, μετά συνηθίζεις :ppp

An-Lu είπε...

Ωραιότατα τα ξενύχτια τέοιου τύπου τώρα το καλοκαίρι!
Το χειμώνα όμως...με μέτρο (και στους καφέδες!)
;-)

So_Far είπε...

Αχ αυτοί οι εσπρέσσο, τί ζημιές κάνουν.. αχ!

tassoula είπε...

Συμφωνώ με την γοργονίτσα.Μόνο που εγώ είμαι παντώς καιρού!

kanataki είπε...

εδώ εγώ καθόμουν και διάβαζα στο esquire διηγήματά του.
Υγ αφού είδα την φωτογράφιση της Χρυσάνθης Ντάφλα
υγ και βρήκα πολλές ομοιότητες ανάμεσα στους σωματοτυπούς μου
υγ φυσικά και αστειεύομαι...

Sea Starlett είπε...

STEVEN KING RULES!!

Stavros Katsaris είπε...

Είπα και 'γω!
Ποστ με θέμα τον Κινγκ και να λείπει η γυναίκα μου!
Δεν είναι δυνατόν.


Και μετά μόλις με βλέπει κοψοχολιάζεται!


Κατά τα άλλα καλός ο Κινγκ πολύ καλός!

Crazy Chef είπε...

ψωμι - εληα και stephen king....