JellyPages.com

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007

πωλητές & Πωλητές

Χθές αποφασίσαμε με τον Κ να πάμε να πάρουμε φωτιστικά για το μπάνιο γιατί απο τον Ιούνιο είμαστε με τους γλόμπους να κρέμονται. Πηγαίνουμε λοιπόν σε αντίστοιχο κατάστημα επι της Λεωφ. Αλίμου. Χώρος μπροστά άνετος για πάρκινγκ, μπαίνουμε μέσα και βλέπουμε τουλάχιστον 4 νεαρούς καθιστούς πίσω απο τα γραφεία τους να μιλάνε στο τηλέφωνο..Δύο χαριτωμένες ξανθιές κοπελίτσες εξυπηρετούσαν χα-λα-ρά τους πελάτες που κύτταγαν τα φωτιστικά. Λέμε στη μία κοπέλλα ακριβώς τι θέλουμε δλδ λάμπα για το μπάνιο να την αγοράσουμε τώρα, όχι παραγγελία. Μας δείχνει μία προθήκη με τουλάχιστον 40 είδη. Διαλέγουμε λοιπόν και όταν είναι να κάνουμε παραγγελία μας λέει ότι δεν τα έχει.
¨Βρε καλή μου δεν ζητήσαμε απο την αρχή να μας δείξετε αυτά που έχετε τώρα, να τα πάρουμε να φύγουμε?"
"Το ξέχασα, δεν κατάλαβα" ψιθύρισε..ναί δεν μιλούσε ψιθύριζε, νέα μόδα αυτή, να μη σε ακούει ο πελάτης όταν του μιλάς, να τ' ακούς μόνο εσύ...
Αντε ξανά να παίζουμε το παιχνίδι των ερωταποκρίσεων, τόχετε έτοιμο αυτό? , ναί-όχι.
Καταλήγουμε τελικά σε 2 απλίκες και ένα για το ταβάνι. Γράφει στην παραγγελία 2 για το ταβάνι, 1 απλίκα, ευτυχώς που την είδαμε εγκαίρως..αντε ξανά να ακυρώσει-σκίσει το φύλλο, κάθισα απο πάνω της όπως τότε που διόρθωνα τα τετράδια των μαθητών μου, το στύλ Χατζηνικολάου δ-υ-0 α-πλί-κες, ε-να τα-βα-νι-ού.
Ο Κ σε μιά φάση ρωτάει έναν απο τους καθιστούς νεαρούς για μια λάμπα, αν κι αυτή μπαίνει σε μπάνιο
"Αυτή είναι για πίνακα ζωγραφικής" απαντάει ο καθιστός
"Δεν σας ρώτησα για που είναι, στο μπανιο αν μπαίνει ρώτησα", λέει ο Κ
"Μπαίνει, αλλά για πίνακα το πουλάμε συνήθως "..απαντά αυστηρά(!!) (Δηλαδή αν δεν έχεις πίνακα ζωγραφικής στο μπάνιο ΔΕΝ στο πουλάει- αμ πώς!).
Ο Κ προχώρησε πρός το ταμείο.
Η ταμίας ρωτάει το επίθετό του και πρίν κόψει την απόδειξη μας το διαβάζει
Κύριος Νεφέλη Π.
Κυττάω τον Κ, με κυττάει, κυττάμε και τη ταμία..
"Ποιά είναι η Νεφέλη", τη ρωτάω
ΚΑΙ ΛΕΕΙ απευθυνόμενη στον Κ.."δεν σας λένε Νεφέλη"?
¨Μοιάζω για Νεφέλη?" της αγριεύει ο Κ, γυάλισε το μάτι του...
Συμπέρασμα το κάτωθι βιντεάκι: (χωρις το αυτοκίνητο)


Δε περνάμε και απο την Autoplus να πάρουμε κάτι που θέλω?" λέει ο Κ. Πάμε.
Εκεί βρεθήκαμε να μιλάμε με 3 παιδιά. Ηταν δεν ήταν 20 ετών το μεγαλύτερο που καθόταν στο ταμείο. Μας εξυπηρέτησε ένας πιτσιρικάς πρέπει να ήταν γύρω στα 16 τόσο τον έκανα, υπήρχε και άλλος ένας γύρω στα 11. Τσακίστηκαν να μας εξυπηρετήσουν. Δεν έφτανε που πήραμε κάποια πράγματα, όοοχι, έπρεπε να μας τα βάλουν στο αυτοκίνητο, κανονική τοποθέτηση κάνανε. Απίστευτοι Πωλητές, ευγενέστατοι και ατσίδες. Μπράβο σας!

11 σχόλια:

>Lina είπε...

καλά, με ρικοί πωλητες είναι τελείως στην κοσμάρα τους.

υπάλληλος 11 χρονών ρε συ; διάβασα καλά;

Marina είπε...

Εγώ λέω ότι ήταν 11, μπορεί να ήταν και μικρότερος. Μπορεί να υπήρχε και κάποιος άλλος, πχ ο μπαμπάς τους και να έλειπε την ώρα εκείνη..ποιός ξέρει. Τα παιδιά πάντως εξυπηρετούσαν μιά χαρά!

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Εχω κι εγώ απαιτήσεις από πωλητές, ταμίες, σερβιτόρους, γενικά ότι έχει να κάνει με "παροχή υπηρεσιών". Το λέει και η λέξη άλλωστε "ΠΑΡΟΧΗ". Δυστυχώς ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι που αγνοούν τη σημασία της λέξης. Καλορίζικα τα φωτάκια πάντως!

zoaki είπε...

Ton K, Nefeli????? hahahahhahahahahaha

Den uparxei !!!!!!

ΝΙΟΒΗ είπε...

Σ'αυτό τον κόσμο είναι ελάχιστοι εκείνοι που έχουν την τύχη να δουλεύουν σε κάτι που τους ικανοποιεί και τους αρέσει,με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα....

patsiouri είπε...

Κι εγώ ρε γαμώτο συμφωνώ λίγο με τη Νιόβη, πόσο εξυπηρετικός να είσαι σε κάτι που σιχαίνεσαι????

Σήμερα δίδασκα στους μαθητές μου την παιδική εργασία, 11 είπες?????????

Marina είπε...

Georgia. Και εγώ τα ίδια με εσένα είμαι. Εχω ψώνιο με τη παροχή υπηρεσιών, γίνομαι ΘΗΡΙΟ όταν συμπεριφέρονται άσχημα και κάνω συνήθως φασαρία. Δεν με νοιάζει αν σιχαίνονται τη δουλειά τους. Δώδεκα χρόνια ήμουνα σε Customers' service μεγάλης βιομηχανίας. Μέσα στα χρόνια αυτά έπρεπε να βγάζω τον καλύτερο εαυτό μου πρός τους πελάτες είτε είχα τη μάνα μου άρρωστη, τη μάνα μου στο νοσοκομείο, μετά κατάκοιτη, μετά νεκρή, τους αγώνες για να κάνω παιδί, τις εξωσωματικές και τις αιμορραγίες, καθώς και τις αποβολές κλπ, ποτέ δεν φάνηκε τίποτα στον έξω κόσμο. Μιά προσπάθεια είναι όλα. Απλά είναι τεμπέλες και βαριούνται!

zoaki, έπρεπε να τον έβλεπες να την κατακεραυνώνει..της έπεσε το ποντίκι απο το χέρι, ψέλλιζε σαχλαμάρες..προφανώς κύτταγε τη καρτέλλα άλλου πελάτη..δεν της έκοψε τουλάχιστον να το βουλώσει.

niobh, αμα είναι να σιχαίνεσαι τη δουλειά σου ψάξε γι 'αλλη. Οι πελάτες όμως δεν φταίνε σε τίποτα. Θυμάμαι παλιά στην εταιρεία που δούλευα όλοι οι δυσαρεστημένοι κάνανε σαμποτάζ..στα μηχανήματα. Κανένα δεν δούλευε, όλα κάτι είχαν. Οχι όμως στους ανθρώπους!.

patsiouri, δεν υπάρχει δικαιολογία σε κακή συμπεριφορά. Στην προκειμένη η πωλήτρια δεν ήταν ανάγωγη, χαζή και/ή αδιάφορη ήταν.
Επίσης στην autoplus το 11χρονο δεν ήταν υπάλληλος, μάλλον τα είχε πάρει ο μπαμπάς τους μαζί ο οποίος δεν ήταν εκεί, θα μπορούσε να είχε σφηνώσει στη τουαλέττα, και τα παιδιά λειτουργούσαν μιά χαρά. Την ηλικία τους τη συμπέρανα λόγω του ότι δεν είχαν γένια και φαινόντουσαν μικρά σε ηλικία..ακόμη και ο νεαρός στο ταμείο..ήταν μικρός, ίσως του Λυκείου..δεν είχε τον αέρα ενός φοιτητή..ξέρεις τι εννοώ.

Χελώνα είπε...

Ετσι είναι,όταν είσαι υπάλληλος οφείλεις να είσαι και ευγενικός και συγκεντρωμένος.Ακου Νεφέλη τον άνθρωπο!

An-Lu είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω! Το Autoplus έχει παράδοση στη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών του (κάτι ξέρω κι εγώ με τα τουτούδια 20 χόνια τώρα...)
Όσο για τους λαμπόγυαλους....επιμένω Leroy Merlin!

ΥΓ Τι θα κάνετε στι 27 του μηνού ;-)

Shades είπε...

Καλές γιορτές με πολλά χαμόγελα και υγεία.
Τα φιλιά μου στον Κ. Νεφέλη χαχαχα!!! έγραψες χαχαχα!!

una mama και οχι μονο είπε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...να περασεις τελεια!!!