Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008

Ενας δουλεύει..

....άλλος τα μαζεύει. Ιδού κυρίες και κύριοι

βλέπετε το μέλλον των Ελλήνων. Ο μετανάστης δουλεύει και ο Ελλην αφεντικός παρακολουθεί, κάνει τσιγάρο, ξύνεται, θαυμάζει τη θέα, τη μπουγάδα του απέναντι, σκέφτεται, εμπεδώνει, γενικά υπάρχει.

Θα μου πείτε τώρα πώς θα μάθει ο παραγιός μέχρι να γίνει και αυτός αφεντικός? Εδώ έχετε ένα point. Κάπως πρέπει να μάθει, αν δεν πειραματισθεί, πώς θα βελτιωθεί?

Τα ίδια κάνουν και στα χειρουργεία. Ο αρχι-χειρουργός κάνει την κυρίως εγχείρηση και τα τσεπώνει και οι βοηθοί πειραματίζονται με τα ράμματα, τις κλωστές και τις τομές...Και μετά λέμε "μα πως τον έρραψε τόσο άτσαλα ο γιατρός" πιστεύοντας ότι τη στραβή σταυροβελονιά τη έκανε ο ίδιος, νο ήταν ο παραγιός που δεν πήγε ποτέ Παν-σίκ και ώσπου να μάθει να αλφαδιάζει τα ράμματα, εσύ βγαίνεις σαν στραβοχυμένος λουκουμάς!..

Ξανακυττάξτε τη φωτογραφία. Μην ακούω γκρίνιες! Αυτή είναι η Ελλάδα. Δεχτείτε το και πάμε γι' αλλα. .

ΥΓ. Φεύγοντας ο Ελλην αφεντικός απλά έπλυνε τα χέρια του. Ο παραγιός όμως άλλαξε ρούχα, χτενίστηκε, φόρεσε το δερμάτινό του, πλύθηκε, με χαιρέτησε δια χειραψίας και απήλθε.

Εμπεδώστε το!.

7 σχόλια:

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Ε πως να μην πλύνει τα χέρια?Τσιγάρο κάπνισε!Ω Θεέ μου! Η φωτογραφία μου επιβεβαιώνει, αυτό που λένε όλοι εδώ στην Βουλγαρία και δεν το πίστευα. Ολοι οι καλοί, έχουν πάει μετανάστες στις χώρες με τέτοια αφεντικά!

Ανώνυμος είπε...

Έννοια σου και σε λίγα χρόνια θα γινόμαστε εμείς οι παραγιοί των αλλοδαπών...να μου το θυμηθείς!

Jason είπε...

"Ήμουνα μοναχοπαίδι, ήμουνα μοναχογιός - κι έχω γίνει ψυχοπαίδι, έχω γίνει παραγιός."
Έτσι δε λέει το τραγούδι;

Ο Διονυσίου κυλάει στο αίμα του κάθε νεοέλληνα.
Ντροπή να είσαι παραγιός, κατάντια. Ο Έλληνας δεν είναι γεννημένος για να είναι παραγιός. Είναι γεννημένος για να είναι μοναχογιός. Εκείνος καλομαθημένος και όλοι οι άλλοι "αφιλότιμοι".

tassoula είπε...

Θα συμφωνήσω με την Νιόβη!
Την καλημέρα μου!

Marina είπε...

Georgia και βέβαια θέλουν να πάνε σε χώρες με τεμπέλικα αφεντικά. Γιατί θα μάθουν γρήγορα τα πάντα και θα γίνουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ απο τους διδάξαντες!

NIOBH, αλλοίμονο μας αν γίνουμε παραγιοί τους! Γιατί αν μας χαρίζονται τώρα (για να μάθουν) δεν θα χαριστούν μετά όταν κάνουμε τις τσαπατσουλιές και τις τεμπελιές μας. Θα πεινάσουμε!

Jason, Γνωστό αυτό, ο Ελληνας γεννήθηκε για να είναι Διευθυντής! Να ξύνει μολύβια, να αποχαρακτιρίζει και να τον κάνουν και ταινία!. Αρχοντας! Ο Διονυσσίου απο τότε τάλεγε..λίγο-λίγο τα εμπεδώνουμε τώρα.

Tassoula, καλημέρα τασσούλα μου ωραίο το νέο σας σπιτάκι!

âlex είπε...

Και'μένα με παρακολουθούν όταν δουλεύω, έχω ψευδώνυμο και όταν τελειώσω με πουλάνε στα videoclub.
Τι είμαι;

An-Lu είπε...

Καλέεεεε....που πήγε το σχόλιό μου;;;;;;