....ας φορέσει ο κάθε ένας μία κουκούλα, ένα κράνος, μία μάσκα, να πάρει ένα λοστό και ν' αρχίσει να σπάζει καταστήματα και αυτοκίνητα. Ιδιαίτερα αν είναι ανήλικος ή φοιτητής.
....δικαίωμά του θα είναι ως μελλοντικός ενήλικος πολίτης να δείξει στους κυβερνώντες, την έμπρακτη άποψή του για τα πάντα, να εκφράσει τον θυμό του καταστρέφοντας ξένες περιουσίες και σπάζοντας μερικά κεφάλια.
Στο όνομα της δημοκρατίας οι γιοί και οι κόρες των μπαμπάδων τους λεηλάτησαν και έκαψαν κατάστημα στα Εξάρχεια ανθρώπου που το υπερασπίστηκε με κυνηγετική καραμπίνα. Τον απείλησαν να τον σκοτώσουν αν ξαναπλησιάσει την επιχείρησή του. Και δεν ήταν το μόνο.
Στην τηλεόραση είπαν δημοσιογράφοι ότι η πλειοψηφία των κουκουλοφόρων ήταν νέοι + - 18 ετών. Στο όνομα λοιπόν της δημοκρατίας αυτοί οι νέοι τιμωροί, τα έκαναν λίμπα στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, νέα παιδιά που πολλά δεν εργάζονται αλλά ζουν απο τα λεφτά που τους δίνουν οι γονείς τους. Αντίστοιχα έμαθαν νωρίς να καταστρέφουν τα σχολεία τους ή και τις Σχολές/Πανεπιστήμιά τους όταν κάνουν καταλήψεις και να περνάει πάντα το δικό τους. Ακολούθησαν τα χνάρια των πατεράδων τους που παρκάρουν όπου τους βολεύει και που ίσως βάζουν χέρι σε επιχειρήσεις ή και φεσώνουν τον οποιονδήποτε. Η Ελλάδα του "ωχ αδελφισμού" και της αρπαχτής.
Τι είναι αυτό που τους λείπει, πέρα απο φαιά ουσία; Ετσι θ' αλλάξουν τον κόσμο; Αύριο θα ξυλοκοπήσουν τον καθηγητή που τους έκοψε και θα σκοτώσουν στο ξύλο τη γριά άστεγη για πλάκα;
Ελέχθει σε συζήτηση στην τηλεόραση ότι εκφράζουν την αγανάκτησή τους γι' αυτή την Κυβέρνηση με τον τρόπο αυτό. Την Κυβέρνηση που η πλειοψηφία των μπαμπάδων τους και οι ίδιοι, επέλεξαν να κυβερνάει την Ελλάδα. Να φύγει λοιπόν η παρούσα κυβέρνηση και να έρθει ίσως μία άλλη που θα κάνει ακριβώς τα ίδια, ξεχαρβαλώνοντας κι άλλο τη χώρα. Το έχουμε ξαναδεί το έργο με παλαιότερες κυβερνήσεις.
Στο όνομα της δημοκρατίας γίνονται παγκοσμίως τα χειρότερα εγκλήματα.
Και ΔΕΝ αναφέρομαι στον θάνατο του 15χρονου που απλά έτυχε να είναι εκεί (όπως είπαν αυτόπτες μάρτυρες). Οι ταραχές είχαν ήδη ξεσπάσει ΠΡΙΝ ο άτυχος νέος χάσει τη ζωή του. Οι πλέον αθώοι την πληρώνουν.
Ούτε είμαι υπέρ της Αστυνομίας και τις μεθόδους της καταρράκωσης του καθενός απο εμάς. Υποτίθεται ότι προστατεύει τους πολίτες ενώ ως τώρα δεν έχω δεί καμμία προστασία. Το αντίθετο μάλιστα. Η Αθήνα έγινε Ανοχύρωτη Πόλη και αυτοί απλά πέταγαν δακρυγόνα.
Με στενοχωρεί που η Ελλάδα πάει κατά διαόλου, το μέλλον της ζοφερό με αυτούς τους αυριανούς "δημοκρατικούς" πολίτες της.
(Η φωτογραφία είναι απο εδώ)
78 σχόλια:
"...έκαψαν κατάστημα στα Εξάρχεια ανθρώπου που το υπερασπίστηκε με κυνηγετική καραμπίνα. Τον απείλησαν να τον σκοτώσουν αν ξαναπλησιάσει την επιχείρησή του."
Και δε τα γέμισε μολύβι τα καριόλια;
Αυτοί τον απείλησαν, αυτός γιατί δε το έκανε στην πράξη;
Μαρίνα, όπως λέω συνήθως, θα στο πω χύμα: Το πρόβλημα της δημοκρατίας είναι πως δημοκρατία σημαίνει διαρκής ενασχόληση όλων με τα κοινά. Δεν σημαίνει ούτε ελευθερία, ούτε επαγγελματική δραστηριοποίηση, ούτε ελεύθερη έκφραση. Η ελευθερία προκύπτει από την ενασχόληση με τα κοινά.
Κακώς γίνονται βανδαλισμοί. Θεωρώ όμως ότι σήμερα, όποιος ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός του ότι υπάρχει ένας θάνατος για τον οποίο φταίει το σύστημά μας, είτε αυτός είναι δίκαιος, είτε άδικος, ασχολείται με μικροσκατοψυχισμούς. Ασχέτως του ότι, ανεξάρτητα με την προσκόλληση σου στο πως ο μικρός μπορεί και να ανήκε σε ομάδα κουκουλοφόρων, αυτό δε συνέβη ποτέ και εγείρει ερωτήματα ως προς τους λόγους που το αναφέρεις, ο θάνατος είναι πάντα άδικος.
Πέραν αυτών, ο κόσμος σήμερα θα έπρεπε αντί να δουλεύει, να ασχολείται με το πώς θα φτιάξει την κοινωνία. Το γεγονός πως ασχολούμαστε με όλα τα υπόλοιπα δείχνει πόσο πραγματικά μας ενδιαφέρει ο άνθρωπος ή το τομάρι μας και τα υλικά αγαθά.
Μετά λύπης μου διαπιστώνω όμως πως σήμερα είτε υπάρχουν άνθρωποι που αδιαφορούν για τα πάντα και ενδιαφέρονται για να κερδίσουν κάτι, είτε άνθρωποι που ενδιαφέρονται, αλλά εγκλωβισμένοι μέσα στο ανταγωνιστικό πνεύμα της κοινωνίας μας δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς γιατί θα τους συνθλίψουν οι πρώτοι, οπότε αντί να ασχοληθούν με το πραγματικό πρόβλημα, ακολουθούν το ρεύμα.
Ανταγωνισμός και ατομισμός. Τα δύο μέγιστα κακά της σημερινής κοινωνίας. Και όλα όσα εκφράζει ο οποιοσδήποτε ασχολείται με το αν καίγεται η γη ολόκληρη ή όχι σήμερα. Ένας άνθρωπος πέθανε Μαρίνα, δεν μου αρέσουν τα καμένα καταστήματα, αλλά ολόκληρη η γη να καεί, το θεωρώ μικρή απώλεια μπροστά στο γεγονός του θανάτου. Και σε τελευταία ανάλυση, ακόμα και για τους βανδαλισμούς, η απώλεια της αίσθησης της συλλογικότητας φταίει. Αυτά τα οποία εκφράζεις είναι τα μόνο υπεύθυνα και για το θάνατο αλλά και τους βανδαλισμούς. Χαμένη μέσα στο φαύλο κύκλο σου βρίσκεσαι.
Βαλτε δυο εικονες στο μυαλο σας.
Η πρωτη εικονα δειχνει εναν ενστολο καφρο να εχει προτεταμενο το οπλο του και να πυροβολει εναν πολιτη ή το γκλομπ του και να χτυπαει καποιον. Συνηθως τα θυματα ειναι αοπλοι ανθρωποι, για να μην πω οτι προκειται για παιδια και κοπελιτσες. Η διαφορα του μπατσου με το θυμα δεν ειναι -μονο- το οπλο, αλλα αυτο που τον διακρινει απο τον πολιτη ειναι κυριως η εξουσια που κατεχει.
Η δευτερη εικονα δειχνει εναν κουκουλοφορο καφρο να εχει στο χερι του μια πετρα ή μια βομβα μολοτωφ ή ενα σιδερο και να τα σπαει ολα γυρω του. Δεν θα σας πω οτι καιει τραπεζες ή καταστηματα μεγαλων πολυεθνικων εταιρειων, ουτε καν ακριβα αυτοκινητα. Φανταστειτε οτι καιει και ρημαζει απλα μαγαζακια, αυτοκινητα που φαινονται οτι δεν ανηκουν σε πλουσιους ανθρωπους.
Ο πρωτος, ξεσπαει τα κομπλεξ του σε ανθρωπους απο την Κυπρο, που φορανε πρασινα σταρακια, ή που απλα του την ειπαν. Δεν ειναι η δουλεια του αυτη, δεν πρεπει να τιμωρει η αστυνομια αλλα η δικαιοσυνη. Η δουλεια της αστυνομιας ειναι να πιανει τους κακους και να τους παραδιδει -οσο το δυνατον πιο αθικτους- στην δικαιοσυνη. Πολλες φορες δεν ειναι μονος του, αλλα εχει για παρεα και αλλους συναδελφους του που σπανε πλακα ομαδικα βαρωντας ενα ατομο μονο.
Ο δευτερος, ξεσπαει τα κομπλεξ του σε αντικειμενα, σε ο,τι βρεθει στο περασμα του. Δεν ειναι η δουλεια του αυτη, προφανως, δεν ειναι κανενος δουλεια να σπαει τα παντα. Ομως ο δευτερος ανθρωπος δεν βγαινει καθε μερα για καταστροφες, παρα μονο σε συγκεκριμενες περιστασεις. Ποτε δεν ειναι μονος του, παντα κρυβεται μεσα στο πανεπιστημιο για να βρει ασυλο, και επηρρεαζει και την ζωη πολλων πολιτων μιας και για χαρη του κλεινουν δρομοι, διακοπτεται η κινηση, κτλ.
Ο πρωτος ανθρωπος εχει επιλεξει να φορεσει μια στολη και να γινει πειθηνιο οργανο ενος σωματος ασφαλειας που σε καμια κατοσταρια "μεμονωμενα περιστατικα" τα τελευταια χρονια εχει σκοτωσει, εχει τραυματισει, εχει δειρει ανελεητα, εχει ξεφτιλισει, εχει βιασει πολιτες, οχι απαραιτητα ενοχους. Συνηθως τα οπλα αυτου του σωματος ασφαλειας "εκπυρσοκροτουν" και σφαιρες "εξοστρακιζονται". Ολα αυτα τα ξερει και πριν φορεσει την στολη, αρα, φορωντας την, τα δεχεται.
Ο δευτερος εχει επιλεξει να φορεσει μια κουκουλα και να γινει πειθηνιο οργανο καποιων περιεργων κεντρων αντιεξουσιας ή ακομη και των βιαιων ενστικτων του, με αποτελεσμα να φερεται ζωωδως σαν κανιβαλος καφρος ζουλου. Η ευρυτερη ομαδα στην οποια ανηκει εχει σπασει, εχει ρημαξει. Αν καποια στιγμη εχει στραφει εναντιον ανθρωπων, αυτοι ειναι οι ανθρωποι της πρωτης εικονας. Ποτε δεν υποστηριζει οτι η πετρα εφυγε κατα λαθος απο το χερι του. Ολα αυτα τα ξερει και αυτος πριν αρπαξει την πετρα, και αρα, τα δεχεται.
Ο πρωτος μερικες φορες φοραει κουκουλα και παρεισφρυει μεσα σε πορειες και συγκεντρωσεις ανθρωπων της 2ης εικονας και τους ρουφιανευει, τους κατασκοπευει, μπορει να προκαλει και ο ιδιος επεισοδια για να τους σπιλωσει.
Ο δευτερος δεν φοραει ποτε τα ρουχα των αλλων. Ουτε τους ρουφιανευει, ουτε τους κατασκοπευει, ουτε προσπαθει να τους σπιλωσει. Δεν χρειαζεται αλλωστε, τα καταφερνουν και μονοι τους.
Ο πρωτος στην προσωπικη του ζωη μπορει να εχει μια διαφορετικη αισθηση της πραγματικοτητας απο την πραγματικη. Σε πολλες περιοχες της χωρας απολαμβανει ενα αλφα κοινωνικο στατους, το οποιο ισως του δινει ευκαιρια να προβει και σε παρανομες ενεργειες, ξεροντας οτι η συναδελφικη αλληλεγγυη μπορει να τον σωσει. Ετσι, μπορει να προσφερει προστασια σε νυχτερινα μαγαζια, να εμπορευεται ναρκωτικα ή απλα να ζηταει ανταλλαγματα απο πολιτες για να μην τους κοψει κληση.
Ο δευτερος στην προσωπικη του ζωη μπορει να ειναι φοιτητης ή να ειναι ενα παιδι που να μην εχει στον ηλιο μοιρα. Σε καμια περιοχη της χωρας δεν απολαμβανει κανενα κοινωνικο στατους, ενω μπορει και να προβαινει σε παρανομες ενεργειες, οπως το να αγοραζει ναρκωτικα είτε απευθειας απο τον πρωτο ή με την σιωπηρη συγκαταθεση του πρωτου. Μπορει επισης να κλεβει λεφτα και πολυτιμα αντικειμενα μηπως και μπορεσει να εξασφαλισει την δοση του, μιας και ειναι εθισμενος σε αυτην.
Αν λοιπον μου εβαζαν τις δυο εικονες διπλα διπλα, δεν θα διαλεγα καμια απο τις δυο. Καμια απο αυτες τις εικονες δεν με τιμαει σαν πολιτη, ουτε και περιγραφει καποια ευνομουμενη πολιτεια. Αν ομως μου εβαζαν το μαχαιρι στον λαιμο και ΕΠΡΕΠΕ να διαλεξω, δεν θα διαλεγα σε καμια περιπτωση τον πρωτο. Τουλαχιστον ο δευτερος μου φαινεται πιο ειλικρινης και λιγοτερο επικινδυνος.
Κρίμα και άδικο να χάνονται ζωές. μα μου φαίνεται πως οι μεν (κουκουλοφόροι, ας πούμε) ...χρειάζονται τους δε (ΜΑΤ). Συντηρούν ο ένας τον άλλον, δικαιολογούν την ύπαρξη ο ένας του αλλουνού. Και η εξουσία τους ...χρησιμοποιεί κατάλληλα. Τους πρώτους ως αφορμή για περιστολή ελευθεριών κά. και τους δεύτερους για ...καταστολή της βίας. Αμοιβαία συνεργασία και εξυπηρέτηση. Μέχρι και για την αλλαγή της πολιτικής ατζέντας.
Δίκιο έχει ο sourotiri. Απ τους δυο κανένα δε θα προτιμήσω. Γιατί εγώ ευθύνομαι και για τους δύο.
Το παιδί είναι κρίμα. Οι ζημιές θα αποκατασταθούν, η ζωή χάθηκε
Τανίλα, όχι δεν "γέμισε μολύβι κανέναν καριόλη", έφαγε πέτρες στο κεφάλι και έπεσε ξερός. Η υπάλληλός του όμως απελύθει.
Darthiir, κατ' αρχάς να σε ευχαριστήσω για το μάθημα δημοκρατίας που μου κάνεις. Επι του πρακτέου, παρόλλη τη ζαλάδα που έχω "απο τον φαύλο κύκλο που βρίσκομαι" ένα πράγμα δεν μου ξεκαθάρισες κατά ποσον αυτή η πολυπόθητη αίσθηση της συλλογικότητας που αναφέρεσαι μέχρι πόσους βανδαλισμούς μπορεί να φθάσει. Η ιστορία μας διδάσκει οτι μετά τους βανδαλισμούς με κάποιο πολύ μαγικό τρόπο έρχεται η απόλυτη καταπίεση. Δές τι επακολούθησε μετά Νύχτα των Κρυστάλλων, τι ήρθε μετά τους βανδαλισμούς στην Τεχεράνη το 1979 και ποιά ήταν η πορεία της Γαλλικής κοινωνίας μετά τον Μάρτη του 1968. Βγαίνοντας απο το vertigo, σε καληνυχτίζω.
Σουρωτήρι, δυστυχώς συμφωνώ μαζί σου ώς προς τα "πειθήνια όργανα" και των δύο παρατάξεων, οι κουκουλοφόροι και οι αστυνομικοί.
Εχεις δίκιο και για την Αστυνομία. Απο τη στιγμή που φοράνε τη στολή παύουν να είναι απλοί άνθρωποι, παίρνουν το ρόλο του νόμου στα χέρια τους, γίνονται Εξουσία.
Απαντώντας σε προπηλακισμούς με φόνους δεν πετυχαίνουν τίποτα καλό, αντίθετα ανοίγει ο ασκός του Αιόλου.
Η πολιτεία, το κράτος πρέπει να αποφάσίσει επιτέλους τι είδους προστασία θέλει να προσφέρει στους πολίτες. Αυτή που υπάρχει ΔΕΝ κάνει καλά τη δουλειά της. Ο κλεφτοπόλεμος δεν αποδίδει. Οι ζωές όλων μας στο στόχαστρο. Τα χειρότερα δεν τα έχουμε δεί ακόμη. Και θα έρθουν. Πάντα έρχονται
phlou..fli. Μακάρι οι συμπολίτες μας να έκαναν τον συνειρμό που κάνεις ότι δλδ οι λογείς κυβερνήσεις χρησιμοποιούν τους μέν εναντίον των δέ για "την πολιτική τους ατζέντα". Ερμαια των πολιτικάντηδων πορευόμαστε μαζεύοντας τους νεκρούς μας. Αυτό για μένα είναι κατάντια
Darthiir, αλληλοϋια, λοιπόν
Εμένα πάντως όλο αυτό το σκηνικό μου θυμίζει το στιχάκι που έλεγε: αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά...
Καλημέρα (ελπίζω να έχουμε)
Σοφία, δυστυχώς συμφωνώ απόλυτα. Μόλις τελείώσουν οι φασαρίες όλοι αυτοί οι ανταρτες της δεκάρας, θα ξαναγυρίσουν στα θρανία τους και θα εξιστορούν τα ανδραγαθήματά τους εναντίον του οτιδήποτε, την ώρα που πίνουν τον φραπουτσίνο τους, απο το χαρτζηλίκι του μπαμπά. Ο μαύρος γάτος (http://mavrosgatos.blogspot.com)προέβλεψε ήδη και το μέλλον αυτών των "ανταρτων". Θα τους δούμε μπροστά μας σε 20 χρόνια.
Λογικό είναι μαρίνα μου, κι εμείς τότε θα γυρίσουμε στη δουλείτσα μας και στον εαυτούλη μας. Και αυτό θέλουμε, αυτό είναι και το λάθος μας. Τα λάθη πληρώνωνται.
(ΥΓ: Σπάω το κεφάλι μου, αλλά παραμενω σίγουρος ότι το αλληλούια είναι μη-μεταφρασμένη και γνωστή λέξη και συνεπώς δεν έχει θέση σε συζητήσεις μιας και κανείς δεν την κατανοεί)
Ναί Darthiir έτσι θα γίνει μετά τις ταραχές γιατί όπως εσύ ο ίδιος σε σχόλιό σου έγραψες "Ας προτιμούσαμε κοινωνικά συστήματα αντί κερδοφόρων". Ακόμη κι αν παραιτηθεί η κυβέρνηση ή εφαρμόσει έκτακτα μέτρα - που θα είναι ισότιμα μιάς παραίτησης, θα κληθεί εκ νέου ο ελληνικός λαός να επιλέξει/ ή να δημιουργήσει το πως θέλει να ζεί, πώς θέλει να είναι το μέλλον των παιδιών του.
Οσο για το Αλληλούια, το είπε χθές το βράδυ ο Πρύτανης με την παραίτησή του, όταν πήγαν να κάψουν την Εθν. Βιβλιοθήκη.
Εγώ θα συμφωνήσω χίλια τοις εκατό με το Σουρωτήρι.
Εύγε.
Επίσης Μαρίνα ήθελα να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια στο από κάτω πόστ.
Η θέση ενός δεκαπεντάχρονου το Σάββατο στις 9 το βράδυ είναι ΕΞΩ.
'Οπου γουστάρει.
Τέλος.
Αποδείχτηκε πως τελικά ηταν δολοφονία εν ψυχρώ και πως τα πιτσιρίκια ήταν άσχετα με τις συμπλοκές.
Άσχετο.
Επίσης μπορεί και να αποδειχτεί πως η σφαίρα εξοστρακίστηκε.
Επίσης άσχετο.
Βαρέθηκα να το λέω.
Εχουμε να κάνουμε με έναν σαραντάρη εκπρόσωπο του κράτους που πυροβολεί εναντίον ΑΝΗΛΙΚΟΥ έστω και στον αέρα.
Απαγορεύεται να ρίξει στον αέρα γαμώ το κερατό μου.
Απαγορεύεται.
Εκτός αν έχουμε στρατιωτικό νόμο ήδη και δεν το ξέρω.
Όσο για το ποιόν του "μπάτσου", ενημερώθηκες φαντάζομαι.
Όταν άκουσα πως είναι Μανιάτης δε, σιγουρεύτηκα αμέσως πως ήταν όχι απλά δολοφονία εν ψυχρώ, αλλά εκ προμελέτης, εφ'όσον γύρισε πίσω με τα πόδια.
Κι'εγώ σαν δεκαπεντάχρονο περνούσαμε με τους φίλους μου έξω από το τμήμα και φωνάζαμε "Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι".
Ήταν της μόδας.
Και είναι.
Γελούσαν οι άνθρωποι, δε μας πυροβόλησε ποτέ κανείς.
Ήμαρτον.
Αυτό έλειπε τώρα να τα ρίξουμε και στους γονείς που αφήνουν τα παιδιά να πάνε βόλτα το Σαββατόβραδο.
ΥΓ:
Περιττό να διευκρινίσω πως διαφωνώ με οποιαδήποπτε μορφή βανδαλισμού.
Εκτός από το κάψιμο του Υπουργείου Δικαιοσύνης σε περίπτωση που ένας ακόμη δολοφόνος τη γλιτώσει με ελαφρά ΚΑΙ αυτή τη φορά.
Ουφ, τελευταίο, προσθέτω και αυτό.
http://miadomatadenferneitinanoixi.blogspot.com/
Patsiouri, δεν διαφωνώ στο ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε να βγαίνει έξω και να πηγαίνει όπου θέλει. Ενας 15 χρονος ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ τίποτα απο κόμματα κλπ, απλά πιπιλάει αυτά που του λένε οι πολιτικές νεολαίες. FACT
Αν όμως μπλέξει με τα ΜΑΤ, καμμία πολιτική νεολαία δεν θα τον σώσει. FACT.
Οι αστυνομικοί ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟ, τα είπε το σουρωτήρι πολύ σωστά.
Μπορεί να ωρύονται οι δημοσιογράφοι "μη τους δέρνετε είναι παιδιά" τα ΜΑΤ δεν καταλαβαίνουν τίποτα - οδοστρωτήρες. FACT . Ευτυχώς που δεν οπλοφορούν.
Ο φόνος κάποιου θα γινοταν εξ αρχής. Για να εκπυρσοκροτήσει την εξέγερση που ακολούθησε. Στημένο ήταν, απλά έτυχε να είναι ο πιτσιρικάς εκεί που σε άλλες συνθήκες θα συνέχιζε το δρόμο του.
Marina diavasa afta pou grafeis,alla pws ginetai na eisai toso sigouri yia to oti
'Ενας 15 χρονος ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ τίποτα απο κόμματα κλπ, απλά πιπιλάει αυτά που του λένε οι πολιτικές νεολαίες.'
To exeis mallista kai yia POLY sigouro afou to apokaleis FACT! Egw imoun se komma apo ta 14 mou kai ixera apo tote poly kala ti mou ginetai. Oli i parea mou eimastan mazi ekei kai o enas voithouse ton allon otan xreiazotane se diadilwseis, opote den katalavainw afta pou les.
Fainetai oti den exeis kai poly idea apo ta pragmata kai tis neolaies kommatwn. Otan kapoios pistevei se kati yparxei tropos na to diekdikisei me nomima mesa kai den to kanei me vandalismous, opws lene sti TV! Aftoi kanoun ti douleia tous, ESY omws PREPEI na tous pisteveis?
Den ekanan afta ta xalia ta paidia pou einai organwmena se neolaiees. PARTE TO OLOI xampari, polites tou kanape kai twn ilithiwn sirial pou sas vazoun na vlepete! FACT!Afta ta ekanan oi parakratikoi kai ola ta alla apovrasmata pou einai
POLY gnwstoi kai filoi me tin astynomia. FACT!
Καλά ρε Darthiir δεν διαβάζεις; Το είπα και παραπάνω, "Τα χειρότερα έρχονται". Αυτά τα facts θα μας κάψουν.
Τότε μην τα αποδέχεσαι και μην συμβιβάζεσαι με αυτά.
Αυτή είναι η δική σου (μας) ευθύνη.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ. ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ( ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΛΠ) ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ "ΕΧΩ ΟΠΛΟ (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ) ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ". ΟΠΩΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ , ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΚΛΕΦΤΡΟΝΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ(ΤΟ 1996 ΓΙΑ ΔΥΟ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ). ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΞΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ, ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΩΣΤΕ ΟΙ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ" ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ. Η ΟΠΟΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΠΑΡΑ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ.
Patsiouri, και κάτι άλλο. Η θέση ενός ανήλικου ΔΕΝ είναι έξω, ΟΠΟΥ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, . Ο κάθε 15χρονος είναι παιδί και όχι ενήλιξ να πάει "οποιαδήποτε ώρα" σε οποιοδήποτε μέρος, χωρίς ο γονιός να έχει ιδέα, χωρίς ο γονιός να μπορεί να προστατέψει αν χρειαστεί, χωρίς ο γονιός να βγεί μπροστά εκείνος, ασπίδα στο παιδί του. Ενα παιδί μπορεί να συμπεριφέρεται σαν μεγάλος αλλά δεν μπορεί να σκεφτεί όπως ο μεγάλος, γιατί δεν έχει την απαραίτητη πείρα, ιδιαίτερα αν πέσει τη λάθος στιγμή στον λάθος άνθρωπο. Δεν είναι τρελλοί οι γονείς εκείνοι που προστατεύουν τα παιδιά τους όπως μπορούν μέχρι να μεγαλώσουν και τους δίνουν εφόδια να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες.
leon,προφανώς εσύ ήσουν μία απο τις εξαιρέσεις που στα 14 σου είχες αποκτήσει πολιτική συνείδηση και ωριμότητα ενηλίκου. Τα παιδιά των πολιτικών νεολαίων που ήξερα εγώ, ήταν φτερά στον άνεμο, τώρα πάμε σε αυτή την παράταξη, αύριο στην άλλη για χαβαλέ και παρέες. Και βεβαίως οι νεολαίες των πολιτικών παρατάξεων ΔΕΝ έχουν σχέσει με τους βανδαλισμούς, ούτε έγραψα κάτι τέτοιο στο άρθρο μου, το οποίο αναφέρεται αποκλειστικά στους κουκουλοφόρους βανδάλους.
Δεν είν' ότι δεν έχεις αρκετό δίκιο (στο τελευταίο), είν' ότι άλλο αυτό και άλλο η αποδοχή του ότι η κοινωνία θα είναι έτσι. Αυτή η συμπεριφορά είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο η κοινωνία χειροτερεύει καθημερινά. Γιατί αποποιείσαι καθημερινά ακόμα ένα δικαίωμα.
Ειν' ότι και εγώ να ήμουνα το Σάββατο εκεί, πιθανότατα θα είχε γίνει το ίδιο και ας έχω πολύ περισσότερη "εμπειρία και μυαλό" στο κεφάλι μου.
Είν' το ότι στην ηλικία του κι εγώ καθημερινά ήμουν σε εκείνες τις γειτονιές και η παραίτηση των ανθρώπων η οποία πρεσβεύεις και διαλαλείς είναι θαρρώ η αιτία της κατάντιας που σε καίει εσένα την ίδια.
(Εννοώ στο τελευτάιο σχόλιο για το πατσιουρί... Βρε απάντα σε όλους ταυτόχρονα...)
Στουν ανώνυμους γενικά δεν απαντάω, τους θεωρώ λιγάκι σαν κουκουλοφόρους, πετάμε τη παρόλα μας βρίζουμε και εξαφανιζόμαστε.
Απο κάτω μπορούν να βάλουν έστω και τα αρχικά τους, αν το θέλουν
Darthiir, ή δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα ή δεν καταλαβαίνεις. "Ειν' ότι και εγώ να ήμουνα το Σάββατο εκεί, πιθανότατα θα είχε γίνει το ίδιο και ας έχω πολύ περισσότερη "εμπειρία και μυαλό" στο κεφάλι μου." Εσύ όμως είσαι κοτζάμ άντρας, έχεις αποφασίσει τι θέλεις να είσαι, παλεύεις γι αυτό και αν φάς μιά πέτρα την έφαγες. Παίρνεις τα ρίσκα σου και τα πληρώνεις.
Διαφωνώ με τους χαρακτηρισμούς που εξαπολύεις για την αντίθετη με σένα άποψη περί ζωής και πραγμάτων. Δεν είναι "κατάντια" η αντίθετη γνώμη. Γνώμη είναι. Ο καλός συζητητής σέβεται ΚΑΘΕ γνωμη, ακόμη και την αντίθετη πρός αυτόν πεποίθηση. Τίποτα άλλο.
Diavaste kai afti tin epistoli pou moirazan sti kideia tou paidiou
http://oikosantoxis.blogspot.com/
Stergios
Δεν έχεις καταλάβει κάτι. Δεν θεωρώ κατάντια τη γνώμη σου, τη θεωρώ υπεύθυνη για την κατάσταση. Ούτε είμαι οπαδός του "σεβόμαστε την οποιαδήπτε γνώμη". Γνώμες εναι αυτές που εφαρμόζονται καας πάνε κάπου. Σέβομαι το γεγονός του ότι συζητάμε, δε σε διώκω για τις απόψεις σου, αλλά διατηρώ κάθε δικαίωμα να κρίνω τον καθένα, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου.
Ξέρεις οι έννοιες, η ελευθερία, οι αξίες και πολλά άλλα, έχουν υποβαθμιστεί στις μέρες μας και γι' αυτό φταίει ότι δεν λέμε τα πράγματα μετο όνομά τους, αλλά στο όνομα της "ελευθερίας" ξεχάσαμε τί σημαίνει ελευθερία...
** Και όχι, δεν είναι γιατί παίρνω τα ρίσκα μου, είναι γιατί ακριβώς αι εγώ αλλά και το παιδί είχαμε δικαίωμα να βρισκόμαστε εκεί και γιατί και οι δύο είχαμε δικαίωμα να μην έοχυμε ούτε μπάτσο, ούτε βάνδαλο πάνω από το κεφάλι μας. Είναι γιατί ακριβώς θα το έκανα για να μπορεί και το παιδί να είναι εκεί. Εγώ δεν τρέφω αυταπάτες ότι ο κόσμος μπορεί να βάλει μυαλό μετά την ηλικία των 22 τουλάχιστον...
Στέργιο, να ξέρεις ότι αυτή τη συμπεριφορά των μπάτσων τη θεωρώ απαράδεκτη. Εχουν ξεχάσει το λόγο της ύπαρξής τους. Είναι ασύδοτοι και θέλουν πολύ μάζεμα, μη σου πώ και ξήλωμα.
Δεν είναι θέμα στρατιωτικού νόμου να προσπαθείς να σώσεις το παιδί σου, το κάθε παιδί. Και κατά βάθος κανείς γονιός δεν μπορεί να μυρίζει τα νύχια του για το τί πρόκειται να γίνει..όποτε. Ιδεατό θα ήταν να μπορούσε.
Οσο για τα Εξάρχεια δεν ξέρω γιατί εδώ και πολλά χρόνια τα έχουν παρουσιάσει έτσι σαν σφηκοφωλιά, θυμίσου τη 17Ν, μετά τα χτυπήματα να χάνονται στα Εξάρχεια, τα ΜΑΤ πάντα στα Εξάρχεια να καταλήγουν για φασαρίες, τα Εξάρχεια πόλος έλξης προβλημάτων. Κάποιοι τα έχουν καταντήσει έτσι για προσωπικούς τους πάντα λόγους. Κρίμα.
Στις μερες μας Darthiir, η ελευθερία έχει γίνει συνώνυμη της ασυδοσίας. Ο καθένας κάνει ό,τι του κατέβει. Αυτό είναι κατάντια για μένα.
Ούτε σε αυτό θα διαφωνήσουμε, όπως και αν παρατηρήσεις και νωρίτερα σου είπα πως κάποια δίκαι τα έχεις, αλλού είναι το πρόβλημα. Και για άλλους λόγους και όχι για το ότι έτσι εσύ θα προστάτευες το παιδί σου, και καλά θα έκανες, εναι που έχεις τα χίλια άδικα.
Αλλά ναι, αυτή η ελευθερολαγνεία μας έχε ικάνει την ελευθερία να αηδιάσει μαζί μας.
Stergio. Τα είπες πολύ ωραία όλα και ότι "πέφτει πολύ δούλεμα".Εξέγερση έγινε. Πάμε στην επόμενη μέρα. Γιατί δεν είναι μόνο να γκρεμίζουμε..είναι και να χτίζουμε.
Ας χτίσουν λοιπόν οι νεαροί μας κουκουλοφόροι πώς θέλουν να είναι η Ελλάδα.
Περιμένω να δώ.
Na sto xanapw yiati den to epiases! DEN EIMAI ME TOUS KOKOULOFOROUS se kammia periptwsi! Eimai enas skeptomenos neos kai oxi remali pou kaiei kai ta spaei! Gke ke?kai yia
na sto kanw liana, tha patheis tipota, i tha xalasei o kosmos AN psifiseis kai esy kai oi alloi kapoio allo komma, re kopellia? An aftous tous dokimases kai sixthikes tis politikes tous,den einai PIA kairos yia kati allo, TWRA? Kai fysika den ennow pisw
giismata me fasistes klp. Pros theou! Mono mprosta!!
Stergios
Stergio, δεν διαβάζεις? Κανείς δεν είπε ότι είσαι με τους κουκουλοφόρους. Μιλάω γενικά.
Οσο για τις υπόλοιπες προτάσεις σου κύττα εδώ
http://artjigsaws1500.blogspot.com/2007/08/blog-post_28.html, ένα κείμενο που είχα γράψει παλιά.
An milas genika, paw paso. Oso yia tis protaseis elpizw na mi milame yia ton SYRIZA giati kai aftoi ta idia pragmata lene me to PASOK kai to paizoun kai oi men kai oi de, dithen 'left',opote einai
san na psifizeis PASOK kai pali! Prosexe to kai tha deis oti exw dikio! Ante na doume ti tha ginei sti xwra afti.Xeirotera pantws
ap oti eimastan DE ginetai, mono kalytera tha PREPEI na pame apo edw kai pera kai mono mprosta!
Stergios
Ναι βρε συ Μαρίνα μου, αλλά εκείνο το βράδυ ήταν ένα συνηθισμένο βράδυ Σαββάτου και το περιστατικό συνέβη στις 9, δηλαδή το βράδυ εκείνο δεν ενείχε καμία επικινδυνότητα ώστε μια μάνα να πει στο παιδί της "Σήμερα δε θα πας βόλτα".
Αντιθέτως, δε σου κρύβω πως σήμερα το πρωί τα πήρα στο κρανίο γιατί είχα κατέβει Σύνταγμα στην πορεία, ήμουν πόσες ώρες ακριβώς έξω από τη Βουλή και το μόνο που είδα ήταν τα ΜΑΤ με ιώβεια ομολογουμένως υπομονή να στέκονται απέναντι σε εκατοντάδες πιτσιρίκια ΚΑΤΩ ΤΩΝ 16 αρκετά, που τους πετούσαν νεράτζια και πέτρες και τους φώναζαν διάφορα για τη μάνα, την αδερφη τους κτλ...
Οι μανάδες που σήμερα το πρωί που υποτίθεται πως περίμεναν επεισόδια, άφησαν τα δεκατετράχρονα να βγουν από το σπίτι, είναι για κλωτσιές.
Κανονικά θα έπρεπε από χτες να απαγορευτεί η παρουσία στο κέντρο δεκαεξάχρονων και κάτω χωρίς συνοδό.
Για σήμερα όμως και για χτες και για προχτές.
Όχι για τη νύχτα που σκοτώθηκε το αγόρι.
Patsiouri
Den einai ligo perierga afta pou les?Merikes fores prepei na kratame ta paidia mesa,alles na ta amolame exw, ti einai ta paidia, skylia? Den exoun diki tous voulisi,den exoun parees pou tous lene na vgoune mazi tous? Merikes MERES THA PREPEI na akoune ti mama,alles tin parea? Pou thelw na katalixw? Afta ola einai eikasies, tipota den eggyatai mia anthrwp.zwi kai kaneis gonios de mporei
na ti prostatefsi apotele
smatika,ef oson oi kratikoi ypalliloi ferontai
alazonika, tote OLA ta senaria einai pithana! Pws fainetai oti DEN exete polloi edw mesa empeiria apo megalwma paidiwn! DYSTYXWS oloi kanoun tous eidikous, alla LIGOI xeroun
pws einai i pragmatikotita.
Stergios
Στέργιο:
Όντως δεν έχω παιδιά η αν είχα θα ήταν ούτως η άλλως πολύ μικρά.
Τα παιδιά όπως υποστήριξα πιστεύω πως πρέπει να γυρνάνε έξω με τα παρεάκια τους και να κάνουν ότι γουστάρουν.
Σήμερα το πρωί που όλοι έλεγαν πως θα γίνει της πουτάνας όχι, δε θα άφηνα το παιδί μου να κατέβει στο κέντρο από φόβο και μόνο εκτός αν πήγαινε στην Α Λυκείου και πάνω.
Και συμφωνώ πως εχουμε μπλέξει τα δύο θέματα, όπως και στο δικό μου πόστ.
Άλλο η σχέση των γονιών με τα παιδιά τους και άλλο η περίπτωση ενός άρρωστου ψυχάκια που την έστησε μπαμπέσικα σ'ένα ανήλικο και το καθάρισε στεγνά.
Στέργιο:
Όντως δεν έχω παιδιά η αν είχα θα ήταν ούτως η άλλως πολύ μικρά.
Τα παιδιά όπως υποστήριξα πιστεύω πως πρέπει να γυρνάνε έξω με τα παρεάκια τους και να κάνουν ότι γουστάρουν.
Σήμερα το πρωί που όλοι έλεγαν πως θα γίνει της πουτάνας όχι, δε θα άφηνα το παιδί μου να κατέβει στο κέντρο από φόβο και μόνο εκτός αν πήγαινε στην Α Λυκείου και πάνω.
Και συμφωνώ πως εχουμε μπλέξει τα δύο θέματα, όπως και στο δικό μου πόστ.
Άλλο η σχέση των γονιών με τα παιδιά τους και άλλο η περίπτωση ενός άρρωστου ψυχάκια που την έστησε μπαμπέσικα σ'ένα ανήλικο και το καθάρισε στεγνά.
Patsiouri μου, το πρόβλημά που έθεσα ήταν ότι ενα μικρό ανήλικο παιδί χρειάζεται μία προστασία απο τον γονιό είτε είναι ένα ανέφελο βράδυ, είτε είναι ένα επικίνδυνο βράδυ. Δεν μπορείς να το πάς απο πίσω - αυτό δεν γίνεται πλέον, μπορείς όμως να του κτίσεις κάποιες αξίες, μία λειτουργία προστασίας και να ελπίζεις ότι δεν θα χαθεί το δικό σου παιδί. Εχω πολλούς φίλους που μένουν στα Εξάρχεια και μία εποχή, σαν φοιτήτρια σύχναζα κιόλας. Δεν ρίχνω ευθύνες στην άμοιρη μητέρα απλά λέω ότι κρίμα που τη συγκεκριμμένη στιγμή δεν ήταν κοντά ένας γονιός απο όλους της παρέας να τους προστατέψει. Αν μπορούσε βέβαια να τα αποτραβήξει μακριά.
Οσο για τις εκδηλώσεις αποδοκιμασίας των 16χρονων που πετούσαν πράγματα ή μουτζωναν και εξευτέλιζαν λεκτικά είναι σημεία των καιρών. Τι άραγε ακούνε στο σπίτι τους; Οι περισσότερες συμπεριφορές μας έχουν τις ρίζες τους στην οικογένεια, στο πώς μεγαλώσαμε, τι αξίες μας δίδαξαν οι γονείς μας με τις πράξεις τους όχι με το Αγιος ο Θεός. Το να προκαλείς έναν ένοπλο, είναι επιεικώς ανοησία, αλλά το παιδί δεν το καταλαβαίνει θεωρει ότι ανδραγαθεί. Ο ενηλικας καταννοεί και αναλαμβάνει την ευθύνη.
Ξέρω γονείς που πάντα περιμένουν έξω απο τα πάρτυ ή τα σινεμά τα παιδιά τους να φύγουν για να τα παραλάβουν με το ένα πρόσχημα ή το άλλο. Τους θεωρούσα υπερβολικά υπερπροστατευτικούς και ψιλομλκ που δεν άφηναν το παιδί να αναπτυχθεί. Μετά τον Αλέξη, αναθεώρησα.
Εγώ πάλι αναθεώρησα μετά τις δηλώσεις του άλλου Αλέξη...
Αν τον είχα μπροστά μου θα τη σήκωνα πολύ εύκολα την πέτρα...
Patsiouri, κάτσε και περίμενε να δείς που θα βγάλει ο "αλλος Αλέξης" το Ράμπο και σε νόμιμη άμυνα!! Γι αυτό ΔΕΝ ζητάει και συγνώμη..:-(
Και ό μη γένοιτο έτσι γίνει ο ελλ. λαός θα το καταπιεί. ΚΑΙ αυτό!
Φυσικά, γιατί ένα μέρος του λαού που χάνει τον αυτοέλεγχό του εύκολα, ξεσπά σε βιτρίνες γιατί ξέρεότι δεν μπορεί να ξεσπάσει εκεί που πρέπει (ή και για άλλους ηλίθιους λόγους) αλλά όλοι οι υπόλοιποι ψευτοδιανοούμενοι δεν σκώσαμε μια πέτρα να την ρίξουμε στον άλλο αλέξη. Λες και ελευθερία λο΄γου ενια να αφήσεις ον κάθε καραγκιόζη να προκαλεί και να λέει το μακρύ του και το κοντό του χωρίς να παρουσιάζεπλήρεις αποδείξεις υ στηρίζουν τη θέση του. Μα το θεό, αν αυτή είναι η ελευθερία λόγου, ε είμαι εναντίων της!
Darthiir, εχω βαρεθεί να ακούω θεωρίες ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. Εμπρός λοιπόν, ας πάρει όποιος του βαστάει τον ΚΑΘΕ Κούγια στις πέτρες. Αυτό όμως δεν γίνεται ποτέ. Είναι ευκολώτερο αυτό που ήδη έγινε..
Αντε πιά, βαρέθηκα
Ε αυτό ακριβώς σημαίνει ότι συμβιβαζόμαστε με αυτό, άρα υτό θα γίνεται.
Ξέρεις μαρίνα, ο κόσμος δεν γίνεται καλός γιατί έτσι πρέπει να είναι, αλλά γιατί αγωνιζόματε να τον κάνουμε. Αλλά εμείς δεν αγωνιζόμαστε για τίποτε. Βαριόμαστε. Τόσα ζρόνια ακούς θεωρίες γιατί περιμένεις (ο καθένας περιμένει) από τους άλλους να πράξουν. Εσύ (ο ίδιος) βαριέται.
Γι' αυτό σου είπα. Όποιος βαριέται, δεν καταλαβαίνω γιατί γκρινιάζει...
H προσβολή της μνήμης ενός δεκαπεντάχρονου νεκρού που ακόμη δεν έχει κρυώσει κατά την άποψή μου δεν εμπίπτει στην ελευθερία λόγου.
Αφού το σχολείο του μικρού ξεκαθάρισε τα πράγματα, οι γονείς πρέπει να προβούν αμέσως και σε μήνυση για συκοφαντκή δυσφήμιση του παιδιού τους.
Είσαι πάρα πολύ σωστή. Αλλά άντε βγάλε άκρη με τη μαλακία που δέρνει αυτή τη χώρα. Το τι ντρέπομαι, δε λέγεται!!
ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ
Tου Παντελη Μπουκαλα
«Ναι, αλλά τι γύρευε στα Εξάρχεια ο δεκαπεντάχρονος;» Το τάχα συντριπτικό ερώτημα άρχισαν να το θέτουν πριν καν στεγνώσει το αίμα του βιαιοθάνατου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου στην άσφαλτο των Εξαρχείων όσοι έχουν το στομάχι τους χάλκινο σαν και την ψυχή τους και μπορούν να χωνεύουν εύκολα και τον θάνατο ακόμα. Και με τηλεφωνήματά τους σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, οι όχεντρες συνέχισαν να πετάνε το δηλητηριασμένο ερώτημά τους ακόμα και την ώρα που ο νεκρός κλεινόταν στο χώμα: «Ναι, αλλά τι γύρευε στα Εξάρχεια ένας δεκαπεντάχρονος;»
Και μόνο να δοκιμάσει κανείς να απαντήσει λογικά, νομιμοποιεί τη σκοτεινιά και την αγριότητα του μυαλού τους, αν πει λόγου χάρη ότι στα Εξάρχεια υπάρχουν δεκάδες καφετέριες, σουβλατζίδικα, μπαρ, ταβέρνες, καφενεία, κινηματογράφοι, στέκια για κάθε ηλικία και για οποιονδήποτε, όπου κι αν ζει. Αλλά όχι. Οι «εισαγγελείς» μας την έχουν ήδη λάβει την απόφασή τους, καταδικαστική βέβαια για τον δεκαπεντάχρονο, για όλους τους δεκαπεντάχρονους και δεκαεξάχρονους αυτού του τόπου, ιδίως αν έχουν κάπως μακρύ και άτσαλο μαλλί, αν φοράνε μαύρο παντελόνι και πράσινα παπούτσια, αν έχουν σκουλαρίκι στ’ αυτί κ.τλ. Νομοταγείς πολίτες αυτοί, πορεύονται στη ζωή τους εμπιστευόμενοι έναν και μόνον νόμο: το «πήγαινε γυρεύοντας». «Πήγαινε γυρεύοντας» θα πουν για τη γυναίκα που βρίσκεται χτυπημένη ή και βιασμένη, επειδή θεωρούν αμάρτημα και μόνο το ότι κάποια είναι γυναίκα, παρεκτός και είναι η μητέρα τους. «Πήγαινε γυρεύοντας» θα πουν για τον πρόσφυγα που πέφτει νεκρός στην Πέτρου Ράλλη, κυνηγημένος τα χαράματα από τους φιλόξενους αστυνομικούς, και για τον μετανάστη που σωριάζεται από «εποστρακισμένη σφαίρα» συνοριοφύλακα, επειδή θεωρούν αμάρτημα και μόνο το ότι κάποιος είναι αλλοδαπός, μετανάστης, πρόσφυγας, παρεκτός και τα φέρει ανάποδα η τύχη και μεταναστεύσουν οι ίδιοι.
«Πήγαινε γυρεύοντας», λένε και για το παλικαράκι που βρέθηκε στα Εξάρχεια παρέα με τους φίλους τους, και μ’ έναν Νίκο ανάμεσά τους, που θα τους κερνούσε για τη γιορτή του, ανήμερα του Αγίου Νικολάου. «Πήγαινε γυρεύοντας» θα πουν, ήδη το λένε στο Διαδίκτυο και με τα τηλεφωνήματά τους στους σταθμούς, επειδή θεωρούν αμάρτημα και μόνο το να είσαι έφηβος, να βγαίνεις βόλτα το βράδυ αντί να βυθίζεσαι στο κομπιούτερ σου, εννιά η ώρα του Σαββάτου, τόσο προχωρημένο βράδυ σε μια πόλη, σε μια χώρα, που αρχίζει τα Σάββατά της το νωρίτερο στις έντεκα... Και υπάρχουν άλλοι, κατάμαυροι, που λένε στα ερτζιανά «καλά να πάθει» ή «όλους έπρεπε να τους γαζώσουν οι αστυνομικοί, όλους». Ναι, κανένας πόλεμος δεν τέλειωσε ποτέ. Ιδίως οι εμφύλιοι.
Το έγραψα και νωρίτερα
"Στους ανώνυμους γενικά δεν απαντάω, τους θεωρώ λιγάκι σαν κουκουλοφόρους, πετάμε τη παρόλα μας βρίζουμε και εξαφανιζόμαστε."
Δεν τους σβήνω όμως γιατί όλοι έχουν δικαίωμα να εκφρασθούν όπως εκείνοι νομίζουν.
Συμφωνώ με όλα όσα λες και στο ποστ και στα σχόλια. Έχω πει κάποια πράγματα κι εγώ στο μπλογκ μου και σε άλλα σχόλια και για τις 2 πλευρές και διάβασα πολλές απόψεις, άλλες τις θεώρησα σωστές-δίκαιες, άλλες φανατισμένες με άλλους συμφώνησα, με άλλους διαφώνησα. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Ελπίζω μόνο να μην ξεχαστεί κανένα από τα γεγονότα κι έχουμε πάλι επαναλήψεις μετά από λίγο καιρό.
Αγαπητη Μαρινα ,
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι εχεις τοση δυσκολια να καταλαβεις αυτο που τοσοι συνομιλητες σου λενε και ξαναλενε οσο αφορα τον θανατο του παιδιου .
Εξακολουθεις να επιμενεις στην γονεικη προστασια ,αναφεροντας οτι οι τελευταιοι θα επρεπε να εχουν χτισει ενα συστημα αξιων που θα προστατευε το παιδι κλπ.
Αυτο ειναι εν πολλοις σωστο , αλλα σου διαφευγει το γεγονος , οτι αυτος που πυροβολησε δεν ηταν ενας οποισδηποτε κακοποιος που ετυχε να κραταει πιστολι.
Ηταν ενας, οπως αναφερεις, "ενστολος" , ενας αστυνομικος που, η υποτιθεμενη ευνομουμενη κοινωνια μας, τον ειχε ορισει (και μισθοδοτουσε ) για να προστατευει την ταξη και τους πολιτες της , χωρις να τους κρινει και βεβαιως χωρις να παρασυρεται απο την οργη του η τις (ανωμαλες) παρορμησεις του.
Αν υποτεθει λοιπον, οτι το εν λογω παιδι και η παρεα του, διασαλευαν την ταξη, η δουλεια του ηταν να ελεγξει το πληθος και να διορθωσει στο μετρο των δυνατοτητων του τα πραγματα κι οχι να πυροβολει και να σκοτωνει.
Οταν ερχονται στα επειγοντα των νοσοκομειων εφηβοι σε κωματωδη κατασταση απο χρηση τοξικων ουσιων, κανεις δεν καθεται να σκεφθει "που ειναι οι γονεις" και τα πλεγματα προστασιας που θα επρεπε να ειχαν χτισει στα παιδια τους.
Πεφτουν ολοι απο πανω να σωσουν τον ασθενη κι οχι να τον κρινουν.
Πολλοι δε μαλιστα με αυτοθυσια , ξεχνωντας ακομα και την δικη τους προστασια πχ. να βαλουν γαντια για να μην μολυνθουν στην περιπτωση που ο ασθενης ειναι φορεας ηπατιτιδας η aids. Γι αυτο πληρωνονται , για αυτο ξενυχτουν το εν λογω βραδυ , για αυτο εχουν εκπαιδευτει και εν τελει για αυτο θα λογοδοτησουν.
Ακομα κι αν υπαρχει λοιπον γονεικο κενο , δεν ειναι δικη τους δουλεια να το σκεφθουν εκεινη την ωρα.
Ελευθερία, δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις τόση μεγάλη δυσκολία ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ότι δεν γράφω τίποτα για τον δολοφόνο του άτυχου παιδιού, που συμφωνώ ότι ήταν ενας πληρωμένος ή ζουρλός ψυχάκιας που αποφάσισε να πάρει μια ζωή.
Δεν έκρινα ΠΟΤΕ το θύμα. Γράφοντας "τι γύρευε απροστάτευτο ένα βράδυ κοντά σε επεισόδια" κρίνω τους γονείς που το άφησαν στη τύχη του, που το άφηναν στη τύχη για πολύ καιρό ώσπου να ταχτοποιήσουν τα δικά τους.
Ο καθένας όμως τυφλωμένος απο την οργή των γεγονότων (και με το δίκιο του) βλέπει στους άλλους πράγματα που ποτέ δεν ειπώθηκαν. Και λιθοβολεί.
....
Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω θορυβώδως και εντόνως όσον αφορά στο ποιοί έχουν το τεράστιο πρόβλημα Μαρίνα μου.
Καλημερούδια Darthiir, πουρνό-πουρνό όρθιο σε βλέπω..και εγώ απο τις 6.30 στο πόδι σήμερα, έτοιμη να φύγω για δουλειές..
Για ν' ακούσω λοιπόν!
Ε τί ν' ακούσεις; Διαφώνησα.
Πάντως πραγματικά, αναλογίζομαι: Τί δουλειά έχουν τα καταστήματα εκεί πέρα; Τί δουλειά έχουν τα αυτοκίνητα εκεί πέρα;
"Τί δουλειά έχουν τα καταστήματα εκεί πέρα; Τί δουλειά έχουν τα αυτοκίνητα εκεί πέρα;"
ΠΟΥ μωρέ? Δεν καταλαβαίνω!!
Καφέ έχεις πιεί?
Εκεί πέρα ντεεεε
Εκεί πέρα. Εκεί πέρα που ρωτάς κι εσύ τί δουλειά είχε το παιδί...
[Ναι, έχω πιεί καφέ, αλλά με ή χωρίς δεν παραιτούμαι, παραμένω ιδεολόγος. Αυτό είναι που με κάνει λειτουργό εκπαιδευτικό και όχι φτηνιάρη επαγγελματία.]
καλά! Τότε στη γιορτή σου να μη σου πάρω σοκολατένια καμήλα με τον αναβάτη της απο ένα κατάστημα (όχι απο τα σπασμένα) στον πειραιά!
Να μη μου πάρεις. Είμαι υπέρ των χρήσιμων δώρων και της ελαχιστοποίησης της κατανάλωσης.
;)
ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΕΣ ΔΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ?? ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΝΟΜΙΖΩ,ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΤΟΧΟΣ. ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΜΟΥ??? ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΕΠΙΘΕΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ??? ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ, ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ.
Anna, το διάβασα το άρθρο της Καθημερινής. Πολύ ενδιαφέρον. Δεν έχει σχέση όμως με το δικό μου "τι γύρευε το παιδι΄.." γιατί ποτέ δεν είπα αυτά που αναφέρετε ο δημοσιογράφος. Απλά πίστεψα για μιά στιγμή ότι αν ήταν κάποιος γονιός μαζί, στην ομάδα τους ίσως να μην έχανε τη ζωή του ο μικρός.
ταπ ταπ ταπ...
Ωραίο σκηνικό.
Τα 15άχρονα με τις γκόμενές τους να θέλουν να εκφραστούν ελεύθερα και ο γονιός από δίπλα...
Σωστά μωρέ, πρέπει να αστυνομεύουμε τα παιδιά μας...
Η διαστρέβλωση της γνώμης του καθενός έχει γίνει τσίκλα Adams (ποιός να τη θυμάται άραγε) πιά.
Το να προστατεύεις όσο μπορείς τα παιδιά σου σε δικαιώνει σαν γονιό. Δεν τα αστυνομεύεις, σκέκεσαι δίπλα τους, συνεισφέρεις στη διαμόρφωσή τους σε ενήλικες, βάσει των πράξεών σου στη σχέση μαζί τους. Σε εμπιστεύονται και τα εμπιστεύεσαι.
Προσωπική μου άποψη όπως και όλες μέσα σε αυτό το μπλόγκ
Ναι ρε μάνα μου, αλλά το ότι καλά έκανε η ομάδα των παιδιών και ήταν εκεί που ήταν και χωρίς γονείς, στην ηλικία της, είναι δεδομένο και απόλυτα λογικό. Τα υπόλοιπα δεν είναι λογικά. Και δεν είναι διαστρεύλωση γνώμης αλλά αστυνόμευση το να είσαι συνέχεια δίπλα στο παιδί σου. Άλλονα το προσέχεις και άλλο να του γίνεις τσιμπούρι και να του λες ναην κάνει τα απολύτως λογικά και φυσιολογικά γιατί κινδυνεύει. Να κόψεις το λαιμό σου να μην κινδυνεύει, όχι να του απαγορεύεις να πάει στο κέντρο των Αθηνών.
Η γνώμη σου ειλικρινά είναι ανατριχιαστική. Και είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο επιμένω.
Η γνώμη μου μπορεί να ακούγεται ανατριχιαστική σε πολύ κόσμο. Ο άνθρωπος συχνά αλλάζει γνώμες αν χάσει το παιδί του.
Τότε οι απόψεις πάνε περίπατο και το μόνο που μένει είναι "γιατί να μην είμαι εγώ εκεί να τα παραλάβω απο το παρτυ/ιντερνέτ καφέ/όπου ήτανε".
Την ανατριχιαστική αυτή άποψη παίρνει η μητέρα εκείνη που πέθανε το παιδί της. Απο λάθος, απο τύχη, απο κακοτυχία, εσκεμμένα, απο οποιοδήποτε λόγο.
Και με΄να με ανατριχιάζει η γνώμη μου.
Αλλά και με ανατριχιάζει και το νεκρό ανήλικο παιδί που δεν έχει πλέον μέλλον.
Γιατί τότε δεν θα κάνεις παιδί αλλά βλαμένο και μια τέτοια άποψη είναι εγωιστική αν την διατηρήσει μια μητέρα μετά από την ώρα που θα περάσει η εν θερμώ αντίδρασή της. Και επειδή εσύ δεν βρίσκεσαι σε εν θερμώ αντίδραση δεν έχεις λόγο να πάρεις απόφαση που θα κάνει την επόμενη γενιά βλαμένα ανώριμα παιδάκια κλεισμένα σε χρυσά κλουβιά.
Συμπτωματικά, δύο βήματα από κει που δολοφονήθηκε το παλληκάρι, τυχαίνει και πίναμε μπύρες μέχρι πριν 1 χρόνο συστηματικά, μιας και εκεί έμεναν στενοί μας φίλοι. Αν μας δεις, απόλυτα καλοζωισμένοι και καλοβαλμένοι μικροαστοί είμαστε, και όμως μια χαρά περνούσαμε βγαίνοντας στα πολλά και διάφορα μαγαζιά των Εξαρχείων, ακόμα και στου Χασάν που έχει την πιο φτηνή μπύρα. Παρά τρίχα βέβαια να καεί το αυτοκίνητό μας κάποια στιγμή στην Καλλιδρομίου, όταν είχαν ρίξει μολότωφ σε ένα περιπολικό και οι αστυνομικοί το έσκασαν και το άφησαν φλεγόμενο στη τύχη του (και τί να έκαναν εδώ που τα λέμε; να έμεναν να καούν ζωντανοί; πάντως μύτη δεν είχε ανοίξει), ενώ η Πυροσβεστική εμφανίστηκε μετά 2.5 ώρες και αφού είχαν καεί 2 αυτοκίνητα και καψαλιστεί οι πρώτοι όροφοι σε μια πολυκατοικία, αλλά οκ, αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Δύσκολες στιγμές για όλους. Τραγικές, αλλά όχι ότι δεν έχουν υπάρχει ή θα υπάρξουν χειρότερες. Νεκρούς στα Εξάρχεια θυμάμαι από τότε που πήγαινα εκεί φροντιστήριο 15χρονη το 1983 και άκουγα και ιστορίες του πιο μακρινού παρελθόντος από τους "ντόπιους". Τους διάφορους υποκινητές να κάθονται στα καφενεία της πλατείας μετά από κάθε φασαρία και να μην τους πειράζει κανείς, επίσης τους θυμάμαι. Τους κακούς και τους καλούς αστυνομικούς, πάντα εκεί. Τον Μποσινάκη και τις λέσχες του, την τρομοκρατία που ασκούσαν τα παλληκάρια, μια χαρά τα θυμόμαστε όσοι περνούσαμε από εκεί για όποιο λόγο. Το κράτος να χρησιμοποιεί εκείνη την περιοχή για να αποσπά την προσοχή του κόσμου, και ποιός δεν τα θυμάται αυτά; Υποτίμηση; Ντου οι αναρχικοί. Ο Σουλτς στην Αθήνα, ενώ η τότε κυβέρνηση πρέσβευε το "έξω οι βάσεις", οπότε ντου οι αναρχικοί, και ποιός δεν το θυμάται; Παλιά τους τέχνη κόσκινο όλων... μα όλων, τί να λέμε τώρα; Απλά η νέα γενιά πολιτικών είναι σαφώς πιο ανίκανη να διοικήσει μέσα από την βρώμα και τα σκάνδαλα και την κακοδιαχείριση, παιχνίδια στα οποία ήταν γάτες οι πρόγονοί τους και έτσι όλα ξεφεύγουν από κάθε έλεγχο. Ολοι είμαστε κομμάτι του παζλ, όλοι θύτες και θύματα μιας χώρας που με δική μας επιλογή έχουμε καταλήξει να έχουμε οδηγήσει σε αυτήν την κατάσταση, του να μην υπάρχουν απλά νόμοι που να εφαρμόζονται, να μην υπάρχει κοινωνικό και πολιτικό "ιερό και όσιο". Δεν χρειαζόμαστε την Ευρώπη ή την Αμερική για να ζούμε στα σκατά, το φροντίζουμε μια χαρά και μόνοι μας, ελπίζοντας ότι τα δικά μας θα μυρίζουν λίγο καλύτερα από του γείτονα, ή θα είναι κάπως πιο "στολισμένα", γιατί η εμφάνιση είναι ό,τι μετρά τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Την βία την ζούμε με πολλούς τρόπους και την εκτρέφουμε και την αφήνουμε να υπάρχει... όχι τώρα που κάποιοι σκοτώνουν και κάποιοι τα σπάνε... την ζούμε κάθε μέρα, από το πρωί που θα στραβοξυπνήσουμε από τις κόρνες των αγουροξυπνημένων γαϊδουριών που φράκαραν στους δρόμους γιατί πάνε όλοι καβάλα ο καθένας στο δικό του άλογο σε μονοπάτια στενά, μέχρι το βράδυ που θα βλέπουμε "ειδήσεις" στην τηλεόραση... αν δεν είναι η ελληνική τηλεόραση μια μέγιστη μορφή ψυχικής βίας, τότε τί άλλο ορίζει την βία;
Δύσκολες στιγμές. Προσωπικά νοιώθω ανίσχυρη. Και η δολοφονία ενός παιδιού είναι κάτι που συγκλονίζει όλους μας, αλλά που σε λίγες μέρες που θα γιορτάζουμε την αλλαγή του χρόνου, θα τον έχουμε βάλει στο πολύ πίσω μέρος του μυαλού μας.
Juanita, καλημέρα. Ολα αυτά που γράφεις τα έχω και εγώ ζήσει και εγώ φροντιστήριο έκανα στα Εξάρχεια και την κατάσταση εκεί την ήξερα καλά όπως και εσύ οπως και όλοι. Αυτό που με λυπεί είναι η διαπίστωση, ότι, ο κάθε τις στην Ελλάδα έχει άποψη για τα κακώς κείμενα ενώ θα φρακάρει με το αυτοκίνητό του τον στενό δρόμο, θα κορνάρει μανιασμένα μέσα στο μεσημέρι όταν άλλοι κοιμούνται, θα κλείσει τη διάβαση πεζών "1 λεπτούλι μόνο να πάρω κάτι" θα πετάει το τσιγάρο/ροχάλα/τσίκλα/σκουπίδι απο το παράθυρο και μετά γκρίνια που δεν είμαστε Ευρώπη. Εχω δε την εντύπωση ότι η γενιά αυτή των πολιτικών που η πλειονότητα των Ελλήνων εκλέγει δεν ενδιαφέρονται για τίποτα, μαμόθρεφτοι καλοπερασάκηδες νοιάζονται πώς να εξασφαλίσουν κι άλλα οφέλη, ανίκανοι να ασχοληθούν σοβαρα για αυτά που μας καίνε χρόνια τώρα.
Κάθε μέρα Ιωάννα, είμαι στο δρόμο για εξωτερικές δουλειές. Κάθε μέρα βλέπω-ακούω τις άπειρες απαίσιες συμπεριφορές, δεν είναι δυνατόν, λέω να γίνονται αυτά. Αισθάνομαι προδομένη όταν με κοροϊδεύει ο Χ ηλίθιος που παρκάρω μακρυά και πηγαίνω με τα πόδια ενώ εκείνος παρκάρει διαγώνια κλείνοντας έναν ολόκληρο δρόμο "για 1 λεπτάκι", ο ίδιος θα δώσει μαθήματα ζωής στον εξάχρονο γιό του..Και ο δημόσιος υπάλληλος που αν δεν του βάλω κάτι στο χέρι θα με ταλαιπωρεί, ξανα και ξανά ώσπου να του τα δώσω για να κάνει τη δουλειά του.
Οι αξίες πέθαναν.
Η κατακλείδα σου μου θυμίζει τον Δ.... αυτό λέει όλη την ώρα στους μαθητές του, ότι πρέπει να θέσουν μόνοι τους τις δικές τους νέες αξίες, γιατί αν περιμένουν από μας... άστα να πάνε. Ξεπουλήσαμε.
Τι είναι αυτό που τους λείπει, πέρα απο φαιά ουσία;
Η σιγουρια , το μελλον, ..
κι αυτό ξεκινάει από την υποδομή που έχει πάρει από το σπίτι και η διαπαιδαγώγηση!
νομίζω πως αυτά τα παιδια λένε μέσα τους "δεν έχω τπτ να χάσω έτσι κι αλλοιώς !
Χειμωνιάτικη λιακάδα, δεν έχουν τίποτα να χάσουν γι αυτό φωνάζουν και απαιτούν. Οι αξίες που τους δώσαμε, ψόφησαν ίσως στη πορεία, αυτό που υπάρχει δεν τους κάνει. Είμαι περίεργη να δώ τι θα κάνει η Ελλάδα στις επόμενες εκλογες όποτε γίνουν αυτές. Τι αρχηγούς θα εκλέξει και τι θα κάνουν αυτοί οι νέοι πολιτικοί. Γιατί εδώ μιλάμε για βουνά αλλαγών, τι να πιάσεις και τι ν' αφήσεις.
Εν τω μεταξύ όμως θα συνεχίζουν να σπάνε τζάμια, να πετάνε αλεύρια και πέτρες, να απέχουν απο τα σχολεία τους προσπαθώντας να εισακουστούν;
Μαρίνα μου, δεν βλέπω και πολύ φως στο βάθος. Ο θυμός- πέτρα γκρεμίζει. Ο θυμός- λόγος αφυπνίζει.
Και τελικά, ο κόσμος γύρω μας, αυτή η σιωπηλή αλλά τόσο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ πλειοψηφία, αυτός έιναι που αποφασίζει-ψηφίζει... όπως πέρσι το Σεπτέμβρη... 80% για τα δύο κόμματα, εν μέσω σκανδάλων και καταστροφών.. για να μην πούμε και για το 5% του Πλεύρη.
και μοιάζει μετά ο δικός μας ο θυμός κάτι σαν μια γραφική αηδία
Σ:-(((((
Δημοσίευση σχολίου