Κυριακή, Απριλίου 19, 2009

Η πρώτη φορά

Για πολλές εβδομάδες έβηχα, χωρίς πυρετό, χωρίς άλλο σύμπτωμα μόνο βήχα. Παραμονές 25ης Μαρτίου έπεσε η πεθερά μου και έσπασε την ωμοπλάτη της. Ολοι είμασταν στο νοσοκομείο, μπαινοβγαίναμε μέσα που είχε ζέστη, έξω που είχε ψόφο. Την ίδια νύχτα μου ήρθε πυρετός. Ο γιατρός μου έδωσε αντιβιοτικά, έφυγε η λοίμωξη αλλά έμεινε ο γνωστός βήχας. Πήγα σε άλλο γιατρό. Ο δεύτερος διέγνωσε αλλεργία λόγω της σκόνης που σκέπαζε όλη την Αθήνα - έδωσε και αντισταμινικά. Πήρα τα φάρμακα αλλά ο βήχας εκεί, αμετακίνητος. Αυξανόταν κυρίως το βράδυ, αδύνατον να κοιμηθώ πνιγόμουνα. Και έχανα δυνάμεις. Σκέφτηκα να πάω να δώ έναν ειδικό πνευμονολόγο. Πήγα στις 6/4. Μου έκανε ακτινογραφία θώρακος και μετά λύσσαξε να με βάλει την ίδια στιγμή στο νοσοκομείο γιατί είχα λέει βρογχοπνευμονία!!! "Μα δεν έχω πυρετό γιατρέ" ψέλλισα. "Μερικοί άνθρωποι δεν κάνουν πυρετό και η πνευμονία εύκολα τους καλύπτει όλο το αναπνευστικό τους". Με έπεισε.
Στις 7/4 μπήκα νοσοκομείο και βγήκα προχθές.
Η εμπειρία πρωτόγνωρη γιατί ποτέ ως τώρα δεν είχα νοσηλευτεί. Δεν είχε τύχει! Η κατά τ 'άλλα άφοβη Μαρίνα δοκίμασε άλλου είδους φόβους: εκείνους για το άγνωστο, για τις πολλές εξετάσεις που έκανα για πρώτη ομολογουμένως φορά, για τα πιθανά αποτελέσματα και βέβαια για την εξέλιξη της αρρώστειας. Τη Μεγάλη Τρίτη έδειξε υποχώρηση και την επομένη με στείλλανε σπίτι με πάρα πολλά φάρμακα και οδηγίες του ενός μέτρου!.
Το μαθηματάκι μου το πήρα. Να μην αμελώ τον εαυτό μου, πείθοντάς τον ότι τίποτα δεν τρέχει και ό,τι έχω θα περάσει με τη βοήθεια ενός τσαγιού ή μιάς παστίλιας για το λαιμό!. Η εβδομάδα της νοσηλείας ήταν δύσκολη και εγώ ατίθαση ασθενής. Πάλι καλά που με ανέχτηκαν. Γύρισα σπίτι μου και για 48 ώρες κοιμόμουνα, σηκωνόμουνα να φάω κάτι, να πάω τουαλέττα και μετά λήθαργος. Μάλλον απο ευγνωμοσύνη που γύρισα επιτέλους σπιτάκι μου.
Ηταν διαφορετικό Πάσχα το φετεινό γιατί λόγω του βήχα και νοσοκομείου δεν αγόρασα τίποτα και για κανέναν. Μόνο συντήρηση φαίνεται να έκανα, να επιβιώσω και όλα τ' αλλα θα έρθουν αργότερα.
Κατόπιν εορτής για τα γενέθλιά μου (18/4) θα σας κεράσω λίγο ποπ κορν



φρούτα εποχής
σοκολατάκια, πίτσα και ποτά και θα σας ευχηθώ Χριστός Ανέστη

15 σχόλια:

Katerina ante portas είπε...

Xριστός Ανέστη! Σιδερένια γρήγορα και όλα περαστικά!
Σε γλυκοφιλώ!

An-Lu είπε...

Κοριτσάρα μου, αναστήθηκες εσύ...αυτό μας αρκεί για φέτος ;-)

Meropi είπε...

Καλημέρα Μαρίνα μου γλυκιά,
τέλος καλό, όλα καλά. Μη ξεθαρρέψεις ακόμα. Να προσέχεις τον εαυτό σου.
ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ. Έχουμε γενέθλια με μια μέρα διαφορά. Είχα κι εγώ στις 17 Απριλίου. Να είμαστε καλά.

Unknown είπε...

Χριστόν Ανέστη, περαστικά κι αγύριστα!

Maria Tzirita είπε...

Μαρίνα μου, καταρχήν περαστικά, να έχεις την υγειά σου κι όλα τ'άλλα έρχονται κούκλα μου! Χρόνια πολλά και για τα γενέθλιά σου, εύχομαι του χρόνου να τα γιορτάσεις όλα πολύ καλύτερα και μόνο με χαμόγελο! Πολλά πολλά φιλιά!

kiki είπε...

Διαβάζοντας το ποστ σου σηκώθηκα απότομα να φτάσω στην κουζίνα και να πάρω τα εισπνεόμενά μου που ξεχνάω να πάρω γιατί καλυτέρεψε ο βήχας. Περαστικά εύχομαι και να προσέχεις!
Γενεθλιάζουμε τον ίδιο μήνα με 3 μέρες διαφορά! Χρόνια πολλά και καλά!

Marina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Marina είπε...

Katerina, An-Lu, Darthiir. Maria Tzirita
Σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές. Να είστε καλά!

Meropi, χρόνια σου πολλά λοιπόν κατά μία μέρα μικρότερη δεσποινίς μου (γιατί οι γυναίκες ποτέ δεν μεγαλώνουν πραγματικά)να έχεις υγεία και χαρά. Είμαστε άλλο έτος γεννημένες, αυτό όμως δεν πτοεί τα κριαράκια του χαρακτήρα μας, έτσι δεν είναι;

Κικι, απο ένα βηχάκι ξεκίνησε και το δικό μου, δεν έδωσα σημασία και μετά εξελίχθηκε σε...καταστροφή. Πρόσεξε!

Ανώνυμος είπε...

εξω απο την πορτα ολα αυτα! ξορκισε τα με χαμογελο ε! κα ιλιγη αγαπη για τη Μαρινα....

AVRA είπε...

χρονια πολλα , σιδερενια!
να τα χιλιασεις!

KitsosMitsos είπε...

Περαστικά και αγύριστα να'ναι!
Φιλιά!

phlou...flis είπε...

Περαστικά σου. Μια αλλεργία την πέρασα κι εγώ αλλά στα μαλακά και ...υπνωτισμένα.

Juanita La Quejica είπε...

Εύχομαι πρώτη και ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Μαρινάκι! Και μη χειρότερα να λέμε, αφού "ξεμπέρδεψες" σχετικά γρήγορα. Οπως λες, το πάθημα πρέπει να μας γίνεται μάθημα. Αμελούμε το σώμα μας σε καταστάσεις δύσκολες και έκτακτες και τελικά αυτό αρχίζει να αντιδρά και να μας εκδικείται.
Χρόνια Πολλά και Καλά, να τα εκατοστήσεις, με Υγεία και με αστείρευτο κέφι για Ζωή.

Σοφία είπε...

Χριστός Ανέστη και περαστικά! Εύχομαι από εδώ και στο εξής να είσαι σιδερένια xxx

Geopolitics & Daily News είπε...

Καλησπέρα.

Για να είμαι ειλικρινής "έφτασα" εδώ από ένα άλλο web site που ας πούμε ασχολείται με τα ιατρικά...

Τα λέω μισά, γιατί δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να πω το web site από το οποίο ήρθα.

Για να μην τα πολυλογώ το Μάρτιο του 2005 μου διέγνωσαν στο νοσοκομείο "Σωτηρία" που βρίσκεται στην Αθήνα, "Διάχυτη Διάμεση Πνευμονική Ίνωση" με αιτία τη Σαρκοείδωση.

Περαστικά σου.

Φιλικά / Λουκάς