Τρίτη, Ιουνίου 21, 2005

Επεμβάσεις


Γράφω στο προσωπικό μου online ημερολόγιο για ότι με κεντρίζει στον κόσμο γύρω μου. Τρείς από τις αισθήσεις έχουν αφυπνισθεί, όραση, ακοή, αίσθηση.

Βλέπω τον κόσμο έξω, στους δρόμους, άλλοι τρέχουν, άλλοι απλά περπατούν, βιαστικοί, άλλοι είναι κατσουφιασμένοι, άλλοι χαμογελαστά πορεύονται μέσα στην καθημερινότητά τους, τους οδηγούς των αυτοκινήτων στα φανάρια, ανυπομονούν, μερικοί έχουν βάλει την μουσική τους στη διαπασών, να ακούμε υποχρεωτικά όλοι τον ίδιο σκοπό. Ακούω τις ειδήσεις στην τηλεόραση, ίσως να δώ και καμμιά συνέντευξη, πάντα σχεδόν καταλήγω στο MAD ή στη GTV ή σε όποιο άλλο δορυφορικό μουσικό κανάλι ή απλά βάζω ένα CD, ανάλογα με τη διάθεσή μου, λίγη Τσαλιγοπούλου, Αλεξίου, Πρωτοψάλτη ή ρόκ έτσι για να μην πατώνω.
Θα μπορούσα αυτά που γράφω online να τα γράψω και στο σκληρό δίσκο, η αποκλειστικότητά τους να είναι εξασφαλισμένη. Δεν είναι στο χαρακτήρα μου. Μου αρέσει ο διάλογος, η πρόκληση της αντίθετης γνώμης.

Θα πώ τις απόψεις μου και ΕΛΠΙΖΩ να με αντικρούσεις. Το να με βρίσεις δεν έχει να κάνει με μένα, δεν με μειώνεις, την εικόνα του εαυτού σου χαλάς. Θα σου απαντήσω για να μιλήσουμε, θα είναι ωραία αν τσουγκρίσουμε λίγο τα σπαθιά μας, χωρίς να ανοίξει όμως ρουθούνι, μακάρι και να ψιλο-τσαντιστούμε, θα βρούμε νέα επιχειρήματα, θα στύψουμε το μυαλό μας, καλό θα μας κάνει.

-->

Δεν υπάρχουν σχόλια: