Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 14, 2005

Δεν πουλάει..

Εχω ένα χόμπυ
Μου αρέσουν τα έργα τέχνης. Ζωγραφικής. Εποχής απο 1000μ.Χ έως και 20ου αιώνα.
Αλλά δεν ζωγραφίζω.
Αν ζωγράφιζα θα έφτιαχνα δικά μου έργα, σύμφωνα με την έμπνευσή μου ή θα αντέγραφα έργα άλλων..
Οτι όμως και αν έκανα... το αποτέλεσμα θα ήταν μία δημιουργία. θα είχε τον δικό μου μόχθο, την δική μου έννοια να το δημιουργήσω. Θα την αγάπαγα τη δημιουργία μου.
Αλλά δεν ζωγραφίζω..
Φτιάχνω πάζλς. Αντίγραφα έργων του Λεονάρντο, του Πικάσσο, του Νταλί, Uffici, Πόλοκ, Καντίνσκυ, Ραφαέλο, Καραβάτζιο, Το βιβλίο των Ωρών, Αλμα-Ταντίμα, Προ-ραφαελικούς ζωγράφους, Κλίμτ κλπ..
Από 500 έως 2000 κομμάτια ως τώρα..
Δεν είναι τέχνη
Ούτε όμως αντιγραφή
Είναι η δημιουργία μου, κομμάτι-κομμάτι. Από ανάλυση στη σύνθεση. Απο το τίποτα στο όλον.
Δεν τα φτιάχνω για σένα. Ούτε για τους άλλους. Δεν θέλω μπράβο, τα μπράβο σας αφήστε τα για τους ξιπασμένους..
Τα φτιάχνω για μένα.
Η συνεισφορά μου είναι στην Τέχνη που τόσο αγαπώ.
Είναι κάτι δικό μου. Δεν τα χαρίζω, δεν τα δανείζω.. δεν θέλω να δείξω πόσο συγκροτημένη είμαι... φτερό στον άνεμο είμαι.. και μ' αρέσει γιατί αισθάνομαι ευάλωτη, άνθρωπος με πάθη, με λύπες με χαρές.. Είμαι
τύφλα.
Ηπια πολύ κρασί και αυτό με ανοίγει σαν άνθρωπο..φεύγουν οι προσωπίδες της "Αγγλίδας", με προτιμώ έτσι... είναι και η καλύτερή μου.. όπως και τα τσιφτετέλια...αυτός ο ήχος..με ξετρελλαίνει..ναί, τσιφτετέλια μαζί με rock&roll, μου θυμίζει ένα φοβερό γάμο που είχα πάει όταν ο γαμπρός με τους φίλους του χορεύανε Καλαματιανό με ήχους U2, να έχεις ή να μην έχεις...guts...
Δεν ανέχομαι όμως να μου λές εσύ κυρία...ΧΧΧ, ότι τα πάζλ μου "δεν πουλάνε".
Βεβαίως και "δεν πουλάνε", δεν είναι για πούλημα.. για την πλάκα μου τα κάνω.. όχι για τους άλλους....
Οχι δεν πουλάμε
Δεν πουλιώμαστε
Χέσε με

14 σχόλια:

costas είπε...

Ειναι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Μαρινα, ασε τον κοσμο να λεει ότι θελει. Εγω την βρισκω με το κεντημα. Δημιουργω, χαλαρωνω και σκεφτομαι.
Φυσικα και δεν ειναι για πουλημα. Ειναι μονο για την πλακα μας

Marina είπε...

Scorpina, δηλαδή τι έκανες? δεν το κατάλαβα το φύλλο και φτερό..?

Ανώνυμος είπε...

Take it easy girl! Relax, think deeper! Have fun and give them the finger... right? :-)

Depsorama είπε...

Ρε μην πουληθείς ποτέ, ακούς; Και άσε την κότα στην ανασφάλεια και την άγνοια της!

Βρε Μαρινάκι, email έχεις; Δεν γράφεις τίποτα στο προφίλ σου!

Marina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Marina είπε...

Εβαλα και το e-mail στο προφίλ μου.
Μην γελάσετε πολύ, πάρα πολύ να γελάσετε όταν το δείτε. Το γέλιο κάνει καλό.

Unknown είπε...

Αύξησε τα κομάτια...
Έχω ένα 16000 κοματίων..
Έργο τέχνης....

Σκορπίνα δεν έχεις πρόβλημα. Εγώ δεν είπα σε κανέναν ότι μάζεψα όλα τα κορνφλέιξ σου από το πάτωμα...

issallos είπε...

οχι ρε, δεν σε χεζω.....να σε συναντησω θελω........κοιτα να τα βολεψεις να ρθεις !!!!!! Pleaseeeee!!!! Δες στο blogs.gr !!!!

Marina είπε...

Scorpina, όχι γλυκιά μου δεν είσαι άχρηστη, απλά δεν σου πάει το χόμπυ. Ερχονται φίλοι στο σπίτι και με βλέπουν να φτιάχνω κάτι τεράστεια 1χ2 μέτρα πάζλς και τους πιάνει ημικρανία, δεν μπορούν τρελλαίνονται και μετά πιάνουν το playstation (μεγάλα αγοράκια γαρ)ουρλιάζουν όλοι μαζί και φεύγω τρέχοντας.. Ο καθένας με τα γούστα του...μιά χαρά είσαι!

Unknown είπε...

δεν τα πάω και γω καλά με τα παζλ ακόμα και παζλ της ζωής μου επικρατεί ένα μπάχαλο... ;)

jojo είπε...

και μένα μου αρέσουν τα παζλ.
το μεγαλύτερο που χω κάνει είναι με 1000 κομμάτια...
είναι άκρως χαλαρωτική διαδικασία να ψάχνεις με τις ώρες το σωστό κομματάκι και να ακούς παράλληλα την αγαπημένη σου μουσική...
και άσε τους άλλους να παίζουνε playstation στο άλλο δωμάτιο Μαρίνα..

Marina είπε...

Τα πάζλς είναι αγχολυτικά..με τις ώρες χάνομαι μέσα στα κομματάκια, δεν είμαι εγώ, είμαι μέρος του συνόλου..μιά απαλή μουσική..ξεχάστηκα..

issallos είπε...

ευχαριστω για την προθυμια να συναντυθουμε..... αλλα ενα προβλημα στο τιμονι του αυτοκινητου με καθηλωνει στο Βολο.....ευτυχως ομως που θα εχουμε το χρονο να το κανονισουμε για την αλλη βδομαδα ιδιο μερος ιδια ωρα !!!!!!
τι λες θα τα καταφερουμε?