Πέμπτη, Οκτωβρίου 27, 2005

Ο Παλιατζής

Επειδή αυτές τις μέρες είμαι λίγο στενοχωρημένη, αποφάσισα να εκτονωθώ επιτιθέμενη σε κάποιες αποθήκες που έχω και που, ναι μεν τις μισώ, αλλά που κάποια στιγμή χρειάζεται να σταματήσω να τις μισώ και για να γίνει αυτό, πρέπει να τις αντιμετωπίσω, όπως θα αντιμετώπιζα μιά στρατιά απο κατσαρίδες, (μπρρρρ!) παρόλλο τον φόβο μου για αυτές..
Δυναμικά λοιπόν φορώντας στολή Αμεσης Δράσης, στολή που με προστατεύει απο τη σκόνη, βρωμιά, αράχνες, ζουζούνια που πέφτουν απο το ταβάνι, σκολόπενδρες, 40ποδαρούσες...ποντικοσκατά και άλλα χαρμόσυνα.. και που αποτελείται - η στολή - από παλιά φόρμα γυμναστικής και πράσινη νάυλον σκούφια που φοράνε οι γιατροί και ένα ζευγάρι γάντια της κουζίνας και ελβιέλλες, αποφάσισα χθές να αρχίσω επίθεση απο τα μετόπισθεν..να τους τη φέρω δηλαδή πλαγίως..γιατί μετωπικά αδύνατον, χρειάζομαι και 2-3 άντρες να σηκώσουν τα χμ βάρη της ζωής, τα βάρη των επίπλων κλπ...που δεν έχω αρκετούς μύς για να τα σηκώσω μόνη μου..πρέπει να φάω κι άλλο κουάκερ για να δυναμώσω..(μπλιάχχχ! σιχαίνομαι το κουάκερ..)
Εβγαλα μερικά πραγματάκια - τα πιό εύκολα - τα έπλυνα στη βρύση του κήπου, τα σκούπισα και τα ετοίμασα για φωτογράφηση.
Εφτιαξα και ένα μπλόγκ για να τα ποστάρω..
Αν σας αρεσει κάτι..μου λέτε..
Αν πάλι δεν σας αρέσει.. μου λέτε..
Κουβέντα να γίνεται..

11 σχόλια:

Unknown είπε...

Χμμμ
Δημοπρασία μέσω blog δεν έχω ξαναδεί!
Άντε βρε...
Πάλης ξεκίνημα, νεοι αγώνες!

Marina είπε...

Δεν είναι δημοπρασία. Οποιος θέλει κάτι μου στέλνει e-mail και βρίσκουμε τρόπο να τα πάρει. Δεν ζητάω χρήματα.

Chrisa είπε...

Μπράβο marina!!! καλή ιδέα!!! ....και δεν μου λες όλα αυτά εσύ μόνη σου θα τα καθαρίσεις; Λίγο δύσκολο μου φαίνεται! Εγώ εντωμεταξύ με κάτι τέτοια υποφέρω διότι έχω αλλεργία στην σκόνη και στο πρώτο 5-λεπτό φταρνίζομαι καμιά 150 φορές!!!

Chrisa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Marina είπε...

Μόνη μου θα τα καθαρίσω, δεν έχω βλέπεις αλλεργία για να τα σουτάρω σε άλλους..Λίγο-λίγο..και βλέπουμε

Mikrouli είπε...

Το σαμοβάρι σου μου γυάλισε...
Εάν δεν στο ζητήσει κάποιος άλλος νωρίτερα, τότε κράτα το για την πάρτη μου!
Θα στείλω μαμά/μπαμπά να εγκρίνουν και θα περάσω το ίδιο για την παραλαβή!
Από πού δεν μας είπες όμως!
(να στείλουμε mail οι ενδιαφερόμενοι και θα μας απαντήσεις;)
;-)

vasvoe είπε...

Κουάκερ εννοείς τη βρώμη; Δοκίμασες να το βράσεις σε γάλα; Κάτι σα ρυζόγαλο γίνεται.

Για το ξεκαθάρισμα της αποθήσης σου καλό κουράγιο. Κάποια στιγμή πρέπει αν το κάνει και η μάνα μου αυτό...

Μαρίνα μπορείς να το ανακοινώσεις και στο μπλογκ με τις αγγελίες.

Marina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Marina είπε...

Mikrouli, επικοινώνησε μαζί μου με E-mail.
Vasvoe, βρώμη εννοώ. Δυστυχώς δεν πίνω γάλα (με πειράζει η λακτόζη) έτσι σε συνδυασμό με τη βρώμη..καταλαβαίνεις..παίρνω αγκαλιά τη τουαλέττα..

Ποιό είναι το blog με τις αγγελίες?

vasvoe είπε...

http://mikresaggelies.blogspot.com/

Stelneis tin aggelia ston george i ti lili kai 8a to valoun aftoi...

Marina είπε...

vasvoe, ευχαριστώ!