Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

Never say never


Ρεζιλίκι με λοφίο ήταν αυτό που έπαθα. Αυτά που χρόνια κορόϊδευα, τα λούστηκα μεγαλοπρεπώς και δεν μπόρεσα να βγάλω λέξη.
Ο Κ και ο Ν μιλούσαν περί ανέμων και υδάτων. Λέει ο Ν ότι οργανώνουν φιλικό ποδοσφαιρικό αγώνα κάπου στον Αλιμο,
"ωραία, λέω στον Κ., καλά να περάσεις που θα πάς".
"Δεν κατάλαβες, μου λέει ο Ν., θέλω να έρθεις και εσύ".
Εκεί, έχασα το φώς μου...γιατί πέρα απο το γεγονός ότι ΠΟΤΕ δεν έχω πάει γήπεδο, μιά ζωή κορόϊδευα τις κοπέλλες - γλάστρες που συνόδευαν τους φίλους τους στο γήπεδο, τάχα μου ότι ενδιαφερόντουσαν για το άθλημα...σαχλαμάρες απλά δεν θέλανε να τους αφήσουν απο τα μάτια τους μη χάσουν τα κελεπούρια
..άστον μωρέ να χαρεί μόνος του με τα φιλαράκια του, να φωνάξει, να βρίσει να βαρέσει και καμμιά μπουνιά, όταν γυρίσει αρνάκι θα είναι, τίποτα αυτές, στουμπωνόντουσαν εκεί σαν κλώσσες και κοκκίνιζαν για αυτά που άκουγαν...πφφ!
Ορκιζόμουν σε όλους τους θεούς της γής ότι εγώ jamais δεν θα πάω γήπεδο αλλά τελικά αφού ολόκληρος James Bond την έπαθε και του ήρθε ο ταμπλάς βαρύς, να μην την πάθω και εγώ?
Βεβαίως και πήγα. Και ντύθηκα κατάλληλα. Εγκαινίασα τη μόδα του "Βαράτε βιολιτζήδες", υπερβολικά μακρύ παντελόνι και τακούνια, όχι χοντρό τακούνι, ψιλό. Αυτά που κορόιδευα φάτα τώρα, να βουλιάζει το τακούνι στον χλοοτάπητα και να με κυττάνε τα παιδιά με ένα ύφος.."βρέ καλώς την, την κοτούλα..βρές φωλιά και κάτσε"...και την ώρα που γινόταν ο αγώνας σκεφτόμουν πώς την πάτησα έτσι και όλοι την πατάνε τελικά.

19 σχόλια:

---. είπε...

axaxa άστα. Πολύ σε καταλαβαίνω. :))))

Unknown είπε...

Φωτογραφιες υπαρχουνε? :-):-)

Ανώνυμος είπε...

Έριξες τουλάχιστον καμιά μούντζα στον διαιτητή; Καμιά βαριά βρισιά για τη μάνα του, ή κανένα μπινελίκι για τη γυναίκα του; Αν όχι, τότε τι πήγες να κάνεις στο γήπεδο κότα; Ε! κότα!!

(Μαρίνα, με το συμπάθειο! Μην το πάρεις σοβαρά!)

Marina είπε...

Constantina, μη μου πείς ότι πήγαινες και εσύ γήπεδο..δεν το πιστεύω..

Tina, έβγαλα μερικές..μέσα στην απελπισία μου...σκάλωσε και το τακούνι στην κερκίδα..ήθελα να πάω και τουαλέττα που ήταν στα αποδυτήρια των ανδρών..βεβαίως δεν πήγα..

δικηγόρε, ..Ακου κότα! Εμένα βρε ηνίοχε θα πείς κότα? .. (σου την έφερα τώρα)..χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!

Psipsinel είπε...

hahahahaha
piga ke ego mia fora gipedo ke me to pou irthan sto kefali ta fistikia aiginis pou katharize autos pou kathotane piso mou , orkistika na min xanapatiso :)

Markos είπε...

Το χειρότερο όμως δεν το είπες...
Ότι δεν φτάνει που πήγες, αλλά σου άρεσε κι όλας και θα ξαναπάς !!!!
χααχαχα
Καλησπέρα

Unknown είπε...

ΓΚΟΟΟΟΛΛΛΛ

Λαμπρούκος είπε...

Poyl, poyl, poyl. Έλα καλή μου να κλωσήσεις...

SparklingBlue είπε...

Τελικά είναι να μην ανοίξουμε το στόμα μας. Το μετέπειτα "λούσιμο" δεν το γλιτώνουμε. Το έχω πάθει άπειρες φορές (αν και όχι σε γήπεδα, διότι μου αρέσουν έτσι κι αλλιώς, χε χε).
Βλέπω να φοράνε ψηλό τακούνι και να περπατάνε κλωτσώντας, "τς τς τς" σκέφτομαι, και μετά αναγκάζομαι να το βάλω εγώ (μπρος στα κάλλη...) και φαίνομαι χειρότερα.
Εκεί να δεις ξεφτίλα...

Marina είπε...

Psipsinel, ευτυχώς δεν είχε τέτοια, ήταν φιλικός αγώνας και δεν είχε κόσμο..ούτε πολλά βρωμόλογα ακούστηκαν..ούτε πολλές χειρονομίες..

Marko, δεν το βλέπω να ξαναπηγαίνω..δεν με ενθουσιάζει το ποδόσφαιρο..

Darthiir,μου την φέρανε all right, ρόμπα ξεκούμπωτη και με φραμπαλάδες έγινα..

Λαμπρούκο, ούφ! Δεν έρχομαι. Να τα κλωσήσεις εσύ.

Παυσίλυπη, μη το συζητάς..

Marina είπε...

Προσκυνώ ταπεινά βασίλισσά μου

. είπε...

πώς το σκέφτηκες να βάλεις τακούνι μωρε;;;;;

αν ειναι δυνατόν!!!

Depsorama είπε...

Χαχαχα! Βρε Μαρινάκι κάτσε σου πω ανάλογη ιστορία: Εγώ σε indie-rock συναυλία προχθές, κολλητό τζιν μεν, αλλά και μπότα με τακούνι στιλέτο! Μετά από τρίωρο χοροπηδητό πάνω στα τακούνια τα'χα παίξει, οι δε παρέα μου να'χει σκάσει στα γέλια, όλοι με τα αθλητικά και εγώ με τις τακουνάρες! Στο τέλος τα έβγαλα, δεν άντεξα!

Markos είπε...

Ε λοιπόν τώρα το κατάλαβα το μήνυμα του ποστ.
Δεν είναι το ότι πήγες στο γήπεδο να δεις τον καλό σου κλπ κλπ κλπ, αλλά το ότι πήγες φορώντας ψηλά τακούνια ε; :-))))

(Άλλη μια διαφορά προσέγγισης της πραγματικότητας, ανάμεσα στα φύλα)

Καλησπέρα

snikolas είπε...

Έλα βρε Μαρινάκι… τίποτα δεν έπαθες. Αλλά δεν μας είπες… θα ξαναπάς; :)

Butterfly είπε...

Σε αγώνα ποδοσφαίρου πήγα μία φορά πριν ... πολλά πολλά χρόνια με τον πατέρα της κόρης μου.. μία και μοναδική και ελπίζω να μην ξαναπάω. Άσχημη εμπειρία. Σε νιώθω!!!

Unknown είπε...

τελικά σ'άρεσε; θα ξαναπάς; πρόσεξε μη σου γίνει συνήθεια... ;)

ellinida είπε...

Oσα και να μου δίνανε δεν πήγαινα . Απαπαπα υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να παρακολουθείς ποδόσφαιρο ?
Θυσίες βρε παιδί μου που απαιτεί αυτή η αγάπη !

Marina είπε...

Marilina, είπαμε, η μανταλακία που με δέρνει..ενώ έχω αθλητικα παπούτσια..απλά δεν ταιριάζανε με τα ρούχα μου, σαν τσολιάς αισθανόμουνα..ενώ με το τακούνι, πήγαινα σαν τη βαρκαρόλα.

Despoina την έχω πάθει και εγώ 1-2 φορές άσχημα φορώντας λάθος ρούχα στο λάθος μέρος. Είχα πάει σε ένα κλαμπάκι παλιά ντυμένη σαν την Avril Lavigne και ήταν κυρηλάτο, οι γυναίκες στην τρίχα με τις γόβες και με σνομπάρισαν ΠΟΛΥ. Οι άντρες καθόλου δεν με έφτυσαν, αντίθετα.., μου έμεινε όμως ψυχικό τραλαλα..

Marko, όχι πάλι δεν το κατάλαβες το πόστ. Ο Κ. δεν παίζει μπάλα, ούτε ενδιαφέρεται για αθλήματα. Το θέμα μου ήταν πώς εγώ που είμαι εντελώς αντίθετη να συνοδεύω έναν άντρα στο γήπεδο και να κάνω τη γλάστρα, πήγα.

Nikola, εντάξει μιά φορά πήγα, μη το κάνουμε θέμα, δεν πεθαίνω για μπάλα. Προτιμώ αθλήματα χωρίς αυτήν π.χ.καταδύσεις, κολύμπι, γυμναστική κλπ.

butterfly, ευχαριστώ!

street spirit, Ελληνίδα, Οπως είπα και στον Νικ. πήγα γιατί με κάλεσαν φίλοι, θα ήταν γαϊδουριά να μην πήγαινα.

ellinida