Σκηνή σήμερα το πρωϊ στον φούρνο. Πίσω απο τον πάγκο κυρία γύρω στα 75+, καλοβαλμένη και εξυπηρετική. Πρώτος στην ουρά ένας νεαρός γύρω στα 22 με το κράνος της μηχανής στο χέρι. Αγόρασε 7 κουλούρια θεσσαλονίκης. Το ένα κόστιζε 0.40 λεπτά. Του λέει η γιαγιά, "2.80" αρνείται, θεωρεί ότι το σωστό είναι 3,50. Του λέει η φουρνάρισα, 7 κουλούρια επί 0,40 λεπτά , δλδ 4χ7 ίσον 28 άρα 2,8.
Οχι κατά την κρίση του είναι πιό λογικό να είναι περισσότερα "εφόσον 5χ7=35 (3,5) αν αφαιρέσουμε 40 λεπτά κάνει 3,10 άρα τόσα πρέπει να πληρώσω για τα κουλούρια κυρία".
Ο ένας να θέλει να δώσει περισσότερα σύμφωνα με τη δική του αριθμητική και η άλλη να μην τα παίρνει. Ακόμη πιο πίσω η ουρά να δέρνεται. Είπαν ότι η γιαγιά τα έχει χάσει, είπαν ότι είναι ακριβά τα κουλούρια αλλά χαλάλι γιατί είναι φρέσκα, είπαν ότι βιάζονται, ένα μόνο δεν είπαν
ΟΤΙ ο νεαρός ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ.
Στο τέλος πετάχτηκε ένα πιτσιρίκι γύρω στα 11 πήγε κοντά στον "μπούφο" του έκανε τον πολλαπλασιασμό με το κινητό του και καθάρισε.
Πλήρωσε επιτέλους το 2.80 ο φωτεινός παντογνώστης και απήλθε. Μονολογώντας ότι ενώ είναι τίμιο παιδί, όλη η Ελλάδα θέλει να τον κάνει κλέφτη!!
23 σχόλια:
Καταπληκτικό. Ένα τέτοιο θέλω την ημέρα για να ξανααγαπήσω τα πρωινά.
Τραγικό ε?
Να γίνει ο πατέρας των παιδιών σου και να τα διαβάζει όταν εσύ θα πρέπει να είσαι στο γραφείό,,,
πολύ ταλαντούχος ο νέος. γιατί δεν περνάει από συνέντευξη για να μπει στο Δημόσιο; σίγουρα θα διοριστεί.
Το περίεργο δεν είναι πιστεύω ότι δεν ήξερε προπαίδεια. Αλλά το ότι επέμενε να πληρώσει περισσότερα από όσα του ζητούσαν. Τελείως ασυνήθιστο ε;
Μου αρέσουν πολύ αυτές οι καταστάσεις. Το διασκεδάζω απίστευτα!
Αυτό πάλι εμένα μου θυμίζει σουρεαλιστική σκηνή ταινίας...
(έλα παναϊαμ....)
Μετα παραξενευονται οταν τους λεω οτι κανω ιδιαιτερα μαθηματικα σε παιδια γυμνασιου:
"Μα καλα, χρειαζεται αληθεια ενα παιδι γυμνασιου ιδιαιτερο;;;"
Σκεφτομαι να αρχισω και κανενα ιδιαιτερο για πρακτικα μαθηματικα για ενηλικες :ΡΡΡ
καλά... αυτά είναι ανώτερα μαθηματικά!
ε, όχι και ναχουμε την απαίτηση να ξέρει ο 22χρονος πόσο κάνει 4*7!!!
μυαλό ξουράφι ο νέος!
Και ύστερα φταίει η πανεπιστημιακή εκπαίδευση...το χάλι αρχίζει από νωρίς!!!!! ;-)
Koyan, δεν κατάλαβα τι θέλεις, κουλούρι, τον νεαρό για να του μάθεις αριθμητική, το επεισόδιο, γουστάρεις τη φουρνάρισσα. τι?
Argyrenia. Οντως τραγικό! Ο ένας στραβός θα σέρνει τον άλλον!
keimgreek, έλα μωρέ τώρα. Πάντως κάποια δουλειά είχε, τον είχαν στείλει για τα κουλούρια γιατί γύρευε και απόδειξη αναλυτική, πόσο κάνει το ένα κουλούρι λές και οι κουλουροπαραλήπτες δεν ξέρανε διαίρεση.
snikolas, συμφωνώ, μου έφτιαξε την ημέρα εκείνη το κέφι.
Juanita, συνήθως λιγώτερα δίνουν και κανένα λάθος δεν αναγνωρίζετε μετά..αυτός όμως έπεσε με το κεφάλι απο τη μηλιά, τι να πώ!
Darthiir, εντελώς παλαβή φάση. Ο νεαρός ήταν αυστηρός πρός τη γιαγιά με ύφος "δεν θα με ρίξεις" και η γιαγιά γέλαγε που κόλλησε σε κάτι παδαριώδες..και η ουρά απο πίσω έλεγε τα δικά της, για το κουλούρι, να πάρει λιγώτερα, να φέρουν ένα τσουβάλι φασόλια να τον βάλουν να τα μετρήσει..Σας χαιρέτησα, δεν σας χαιρέτησα..ξέρεις τώρα.
mn8, βεβαίως και χρειάζονται. Οτι δεν μάθανε στο Δημοτικό, να πληρώσουν να το μάθουν και στα 25 τους! Απο το να γίνονται ρεζίλι!
jojo, και του τόδειχναν το γινόμενο απο το κομπιουτεράκι και δεν το πίστευε!!
An-lu, απο πολύ νωρίς δυστυχώς. Η δασκάλα του 10 χρονου ανηψιού μου δεν τους διορθώνει τα ορθογραφικά λάθη γιατί όπως είπε "όταν υπάρχουν διορθωτές ποιός θα γράφει με το χέρι πλέον?" Ούτε την υπογραφή τους δεν θα ξέρουν να βάζουν οι επόμενες γενιές.
1x1=2???
Καλό! Γελούσα όσο το διάβαζα. Αυτός ήξερε πολλαπλασιασμό, όπως ο άλλος ήξερε αφαίρεση στο ανέκδοτο:
Ρωτάει ο δάσκαλος το μαθητή που δίνει Σεπτέμβριο:
2α-α πόσο κάνει;
α! (με χαζό βλέμμα, ανοιχτό στόμα και απορία ο μαθητής)
Μπράβο, πέρασες! ο δάσκαλος...
ligo thelei gia na ta valoume me tin Elladitsa mas? k na skefteis oti auto to kanoume kathimerina, an oxi me ta koulouria, me xilia alla themata..
κοίτα να δεις..
προπαίδεια ξέρει. αυτό που δεν ξέρει είναι να λύνει καθημερινά προβλήματα. όπως οι επρισσότεροι μαθητές.
γιατί σωστά είπε ότι 5Χ7=35, αλλά έβγαλε ένα δεκάλεπτο μόνο απ το ένα κουλούρι, όχι απ όλα.
Μαριλίνα, άμα ξέρει προπαίδεια, πρέπει να ξέρει να την ξέρει ολόκληρη. πχ. 4*7=28, λέμε τώρα.
Όχι να ξέρει μόνο ότι 5*7=35 και με βάση αυτό να προσπαθεί να βρει όλα τα υπόλοιπα... Τότε ξέρει μία πράξη, όχι μία προπαίδεια.
τζεησον, το να ξέρεις την προπαίδεια δεν λέει τίποτα.
μπορείς κάλλιστα να ξεχάσεις πόσο κάνει 7Χ8 πχ, αλλά το ζήτημα είναι να ξέρεις πώς θα το βρεις. Για μένα το να ξέρεις απλά την προπαίδεια είναι ά-χρη-στο. Κι αυτό που "κατακρίνω" στον νεαρό είναι ότι δεν κατάλαβε πού ήταν το λάθος του (σχετικά με τα δεκάλεπτα).
ένα σωρό παιδάκια ξέορυν απ έξω την προπαίδεια, σου λένε 10Χ7 =70 αλλά αν τους πεις 11Χ7 δεν τους κόβει να βρουν τη λύση, κι αυτό είναι χειρότερο απ το να μην θυμάσαι την προπαίδεια ολόκληρη.
να δεις που αυτός θα σπουδάζει μαθηματικά!
Δε συμφωνώ ότι το να ξέρεις την προπαίδεια είναι άχρηστο.
Προφανώς δεν είναι αυτό το ζήτημα, αλλά πάντως καθόλου άχρηστο δεν είναι ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ.
To παιδί….! Μήπως ήταν πρωί και ξενυχτισμένο! Αλλά μπράβο που δεν είπε, βρε λάθος κάνει η γριά, γλύτωσα 70 λεπτά!
Εκπληκτικά σουρεαλιστικό κείμενο!
Τα κουλούρια είχαν τρύπα?
Η φουρνάρισα του έκοψε απόδειξη?
Αστυνομικός δεν υπήρχε στο φούρνο να επιληφθεί της κατάστασης?
Καλημέρα!
χαχαχαχα Καταπληκτικό! Εντελώς σουρεαλιστικό. Μπορεί ο 22άρης να πέρασε την προπαίδεια στα γρήγορα αλλά με εντυπωσίασε!
nice story. nice blog :)
Μα το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν ήξερε προπαίδεια. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ήξερε γενικότερα αριθμητική.
Καλά, εγώ θα τα είχα πάρει στο κρανίο, δεν το συζητώ!
Δημοσίευση σχολίου