Τρίτη, Φεβρουαρίου 12, 2008

Τσάϊ γιασεμί

Διάβασα στον Ελεύθερο τύπο ότι αρρώστησε βαριά η Αρλέτα, μία παλιά τραγουδίστρια, αγαπημένη, με φωνή αηδόνι. Εγκεφαλική αιμορραγία.
Οταν συνέλθει όμως ας της προσφέρουμε ένα φλυτζάνι τσάι γιασεμί, μιά αγκαλιά και την αγάπη μας.




.
Χρειάζεται να τον ξεπεράσεις και αυτό τον σκόπελο Αρλέτα, σημαίνεις πολλά για τη ζωή μου, οι αναμνήσεις μου είναι και με εσένα συνδεδεμένες, περιγραφές μιάς παλιάς εποχής.
Πατησίων, Μαρκορά, Πλ. Παπαδιαμάντη, η νονά μου, σινέ Χαρά, Τσίλερ και μετά Φωκίωνος Νέγρη, σινεμά Ελληνίς, Ράδιο Σίτυ, Ηλέκτρα, Λιλά, Σινέ Μόντ, Αλόη, Ογδοο Γυμνάσιο, Ιθάκης-Σουβλακια, Pizza Paezano, Πλατεία Αγάμων (Αμερικής), Καραπιπέρη, μαθήματα κιθάρας στη Μετσόβου, στη Ψυχάρη με τη Πένυ και τα ντουέτα μας, στον Σβίγγο για φαγητό και Au Revoir.
Cheers Arleta!

6 σχόλια:

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Ολα να πάνε καλά. Και για τις δικές μου αναμνήσεις, σημαίνει πολλά.

faraona είπε...

Μακαρι να το ξεπερασει γιατι ειναι μια καλη καλλιτεχνης αλλα και ανθρωπος με ηθος.

patsiouri είπε...

Eγώ πηγαίνω ακόμη aurevoir...
Μα τι ε΄χουν πάθει οι εγκέφαλοί μας? Όλο τέτοια ακούω και από πολύ νεώτερους γαμωτο...

Ανώνυμος είπε...

το ακουσα κι εγω και στενοχωρηθηκα για την γλυκια καλλιτεχνιδα με την κιθαρα και τα ομορφα τραγουδια, τα μονα που ενδιαφερθηκα να μαθω στην κιθαρα του αντρα μου!

αληθεια για το τσαϊ γιασεμιου προτακουσα απο την αρλετα...τοτε που πρεπει να αρχισαν να ανοιγουν οι πρωτες τσαγερι στην αθηνα...

παρομοιες αναμνησεις κι εγω...απο την μαρκορα και την πλατεια παπαδιαμαντη περναγα καθε μερα γυρνωντας απο το σχολειο της γκραβας που φοιτουσα...και για εξι μηνες φοιτησα στο ιστορικο ογδοο.

ολα να πανε καλα ευχομαι!!!

Marina είπε...

Georgia, και εσύ Βρούτε, αναμνήσεις απο Αρλέτα?

Faraona, ήταν και είναι ΄ποιοτική καλλιτέχνης, σαν και εσένα κατα κάποιο τρόπο. Αλήθεια κάνεις εκθέσεις στην Αθήνα? Θα με ενδιέφερε να ξέρω.

patsiouri, υπάρχει το AuRevoir ακόμη? Προϊστορία σκέτη! Ωρα είναι να μου πείς ότι διατηρεί τα μπορντω κουρτινάκια του :-), άλλα στέκια δεν υπάρχουν άραγε, μόνο τα παλιά για το νεαρόκοσμο??

Una mama και όχι μόνο, βίοι παράλληλοι μαμα, το σχολείο της Γκράβας δεν το πρόλαβα..κτίστηκε όταν είχα τελειώσει το Γυμνάσιο!! Θυμάμαι όμως στο Δημοτικό, μας πήγαιναν σε εκείνο τον πελώριο χώρο για εκδρομή, επιστροφή στη φύση!!

faraona είπε...

Μαρινα σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Με τιμουν πολυ.
Ναι κανω μονο εκθεσεις η εκθετω σε γκαλερι.
Δεν δινω σε καταστηματα κι ουτε προκειται γιατι το ειδος του κοσμηματος ειναι τετοιο που θα ευτελιστει μεσα απο τετοιες διαδικασιες κι ειναι κριμα.Και φυσικα πωλουνται ολα απο το σπιτι μου οπου ειναι το εργαστηριο μου και η επαγγελματικη μου στεγη.Στο δυκτυο ειναι αναρτημενα στο Flickr και αν θελει καποιος μπορει να μου τα παραγγειλει απο κει γραφοντας στο μειλ μου.
Περυσι μου τα ειχε παρει το Νεο Μουσειο Μπενακη για ενα εξαμηνο στο πλαισιο των κυλιομενων εκθεσεων που κανουν για νεους καλλιτεχνες με πρωτοτυπο ειδος.Επισης πηρα μερος σε μια ομαδικη στη Θεσσαλονικη στα πλαισια του πολιτιστικου προγραμματος της CEDEFOP.Η εκθεση λεγοταν La MaMa και εγινε με την υποστηριξη της Ευρωπαικης Ενωσης.
Τωρα ετοιμαζω μια για το καλοκαιρι εδω στην Κερκυρα με την αιγιδα του Δημου και της Εθνικης Πινακοθηκης.
Ελπιζω να μην σε ζαλισα και σ ευχαριστω για το ενδιαφερον σου Μαρινα.Σε φιλω.