Κυριακή, Φεβρουαρίου 24, 2008

Οψεις και απόψεις-Αστρος Κυνουρίας

Οψεις και απόψεις είναι η καθημερινότητά μας.
Παράλιον Αστρος Κυνουρίας. Ενα υπέροχο τοπίο που απλόχερα προσφέρεται.

και που ο Δήμος προσφέρει μιά άλλη άποψη για να κρατάμε καθαρά, αυτά που αγαπάμε

πλήθος οι γλάροι, μπαινοβγαίνουν στη πεντακάθαρη θάλασσα τρώγοντας ψαράκια. Σαν τις κότες άφοβοι λιάζονται στη παραλία. μιά παραλία καθαρή έτοιμη να δεχθεί τουρίστες όταν επιτρέψει ο καιρός. Αποψη.
Οψη απο Κιβέρι. Οι ομορφιές της φύσης απλόχερα ζωγραφισμένες στην άμμο. Αγναντεύοντας το πέλαγος, μέσα στο τίποτα, μακριά απο όλα. Αποψη

Eau de vie, απαραίτητο. Απλά διαλέγουμε το χρώμα σύμφωνα με την άποψή μας και τη στιγμή.

3 σχόλια:

faraona είπε...

Kαλη βδομαδα Μαρινα μου

Αχ! Τι ομορφες εικονες ,τι καθαρα ολα και λαμπερα,....να ειμασταν εκει τωρα ε?
Ναταν και καλοκαιρακι ,να ριχναμε και καμμια βουτια!
Καλη βδομαδα Μαρινα μου και οταν μπορεσεις κοιτα στο μπλογκ μου στα αριστερα οπου τιμω τους φιλους,κατι μου ειπες πριν καμποσο καιρο!
Σε φιλω.
Καλη μερα!

patsiouri είπε...

Ειναι πολύ όμορφα εκεί, η κολλητή μου ζεί προς το παρόν στην Τρίπολη και το καλοκαίρι πάντα πηγαίνω καμια βδομαδούλα, καλημέρες!

faraona είπε...

Mαρινα μου γεια σου
για τις μασκες που με ρωτησες ηθελα να σου πω οτι παλιοτερα εφτιαχνα.Τωρα οχι πια, γιατι δεν προλαβαινω.Εχω κρατησει μερικες μονο για μενα στο σπιτι και ολες τις αλλες τις χαρισα σε φιλους.
Ειναι ομως μια μεγαλη αδυναμια μου και που ξερεις ...μπορει αργοτερα να μου ξαναρθει ν ασχοληθω παλι.
Φιλια