Πέμπτη, Οκτωβρίου 30, 2008

Πρόσφυγες

..γίναμε. Μας ανάγκασαν οι περιστάσεις να φορτωθούμε βαλίτσα και να φύγουμε...απο το ίδιο μας το σπίτι..πρός κοντινό ξενοδοχείο.
Απο καιρό είχε ανακοινώσει ο διαχειριστής 'οτι θα έφερνε συνεργείο να προβεί σε αυτοματοποίηση του ασανσέρ. Η γενική συνέλευση είχε αποφασίσει να γινόταν αυτή η μετατροπή εποχή που δεν ενοχλεί τον κόσμο, τον Αύγουστο π.χ. που οι περισσότεροι λειπουν ή κάποια αργία..Σάββατο κλπ. Αντ' αυτού, μάθαμε τη Κυριακή (26/10) αφού γυρίσαμε απο την εκδρομή μας ότι δεν θα έχει ασανσέρ για 3 μέρες εργάσιμες!!!! Εγινε καυγάς τρικούβερτος..και τελικά οι 3 μέρες μειώθηκαν σε 2. Και επειδή ο Κ δεν μπορεί να ανεβοκατεβαίνει σκάλες εύκολα (έχει το πόδι του)..πήραμε τα μπογαλάκια μας και πήγαμε σε παρακείμενο ξενοδοχείο. Ολα θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν υπήρχε κάποια έγκαιρη ενημέρωση, θα παρατείναμε την εκδρομή μας ώσπου να τελειώσουν "τα έργα" αντί να ξεσπιτωνόμαστε άρον-άρον. Αλλά που μυαλό..

Πρώτη φορά έμεινα σε αυτό το ξενοδοχείο με αυτή τη θέα.., πραγματικά αξεπέραστη..τη φαντάζομαι καλοκαίρι με ηλιοβασίλεμα..με θέα το κύμα. και ενώ ήμουνα λίγο τσαντίλα που ξεσπιτωθήκαμε, φόρτωνε βαλίτσες...κατέβαζε τη βαλίτσα με τις σκάλες..και μη μου πείτε ότι τι έγινε, αλλο να πηγαίνεις διακοπές σε ξενοδοχεία επειδή έτσι το σχεδίασες και άλλο να σου λένε στο παραπέντε..φεύγα.. νεύρα είχα πολλά.
τελικά όμως μου πέρασε η γκρίνια, γιατί όντας αργά..φάγαμε στο ξενοδοχείο, ένα πολύ καλό γεύμα με ζυμαρικά, κρασί, γλυκό..ταράτσα την κάναμε, το κρεββατάκι ωραίο και μαλακό, το δωμάτιο ευχάριστο...έτσι κάπως μου έφτιαξε η διάθεση.
όχι όμως πάλι τέτοια, ε; κύριε διαχειριστά μου ε!

Sad_Vampiress είπε...

Αν κρινω απο την θεα, απο την περιγραφη του φαγητου...
Εστω και αναγκαστικο το ξεσπιτωμα τελικα δεν πρεπει να ειναι και τοσο ασχημο... ε??

ELvA είπε...

Μαρινα, πλακα μας κανεις μαλλον οταν λες οτι περνας....προσφυγικα σε καλο ξενοδοχειο; Τι να πουν
αλλοι τοτε που δεν εχουν την οικονομικη ανεση ουτε για σπεσιαλιτε, ουτε για ξενοδοχεια;Με τη παγκοσμια κριση, τελευταια, πολυς κοσμος εχει χασει τη δουλεια του και πολλοι περισσοτεροι θα βρεθουν ανεργοι, οποτε η γκρινια μας θα πρεπει να εχει σοβαρο αντικειμενο, κατα τη γνωμη μου...

Tanila είπε...

Se είχα φανταστεί.... τελείως αλλιώς, καμία σχέση.

Ανώνυμος είπε...

Καλέ...; Τι όμορφη που είσαι; Σε φανταζόμουν ... εντελώς αλλιώς...

Γιατί δεν απολαμβάνεις το... Απρογραμμάτιστο;

Marina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Κάτι έγινε και δεν βλέπω τις φωτογραφίες..ούφ!

Sad vampiress, δεν είμαι πολύ καλή στις κρίσεις. Αυτό το ξεσπίτωμα δεν μ' αρεσε, ευτυχώς που το φαγητό ήταν καλό. Οταν γίνονται τέτοια θυμώνω γιατί άλλο να πάμε βόλτα στο οπουδήποτε και άλλο απο έλλειψη ευαισθησίας, να σου λένε "αν σ' αρέσει ή και τι έγινε"..Ο Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ν' ανέβει απο τις σκάλες. Αλλά δεν τους νοιάζει, ο καθένας τη βολεψούλα του κυττάει, οι άλλοι..στα τσακίδια.

elva, το "προσφυγικά" δεν έχει να κάνει με το ξενοδοχείο. Εχει να κάνει ότι εξαιτίας κάποιων αδιάφορων και απρογραμμάτιστων ανθρώπων, θέλοντας και μη έπρεπε να φύγουμε απο το σπίτι μας, γιατί αν μέναμε ο άνδρας μου δεν θα μπορούσε να πάει στο γραφείο του εξαιτίας κινητικού προβλήματος που έχει. Και είναι αδιανόητο για εκείνον να μη πηγαίνει για δουλειά επειδή κάποιοι είναι ανεγκέφαλοι.
Οσο για το συγκεκριμμένο ξενοδοχείο πάλι καλά που το βρήκαμε, κοντα στο σπίτι μας. Με θύμωσε πολύ αυτή η έλλειψη ευαισθησίας του διαχειριστή επί του θέματος.Εναλλακτικές υπήρχαν αλλά δεν πάρθησαν. Για τη βολεψούλα τους, τα ΑΜΕΑ πρέπει κι άλλο να παιδεύονται.

Tanila, μαντεύω! Με είχες για 100 ετών, καμπούρα με 3 κρεατοελιές στη μύτη, μύτη που χτυπάει σαγόνι, βαρέλι και αλλοίθωρη ε? (Γκρρ)

Που πάς μωρή ξυπόλητη στ' αγκάθια, ώστε κι εσύ βλέπω με φανταζόσουνα με 4-5 κρεατοελιές στη μύτη ε? Τσ τσ! Χωρίς αστεία τώρα, επειδή στη ζωή μου ως τώρα με τρομάζουν τα απρόσμενα γιατί 9/10 σημαίνουν πολλά προβλήματα, αυτό το απρογραμμάτιστο..με θόλωσε. Δεν είχα καμμία όρεξη να ξεκουβαλάω πράγματα, επειδή κάποιοι είναι αδιάφοροι για τους συνανθρώπους..πές το τουλάχιστον, όχι μέσα στη νύχτα να τρέχουμε ψάχνοντας για μέρος να μείνουμε, ακούστηκε πολύ άσχημο, σαν να μας έχεζαν..άστους αυτούς, ποιός τους χε.. Δεν μ' αρέσει αυτή η νοοτροπία.

Ανώνυμος είπε...

Αμ εγώ να δεις πώς σε είχα φανταστεί!!
Κάθε που έβλεπα στην παραλία, γριά με μακριά φούστα, πατημένα παπούτσια (ξέρεις, να γίνονται παντούφλες) και ... τσεμπέρι να κρύβει τα άσπρα μαλλιά, έλεγα νάτη! η Μαρίνα είναι!!!
:) :)) :)))

Αφού να σκεφτείς, πήγα και είπα στην ρεσεψιόν στο κοράλι, μα καλά, τέτοιες βάζετε εδώ μέσα :)))))

(Βρε, αφού έχουμε ξαναδεί φωτογραφία σου .... )

Πάντως ο διαχειριστής μια χαρά σας έστειλε διακοπές όσο και να γκρινιάζεις...

Καλό απόγευμα..

An-Lu είπε...

Γκρινιαρούλα!!!! Έλα και καταδώ ένα ταξιδάκι! Έχουμε εξτρα κρεββατοκάμαρα και μόνο 5 σκαλιά!

Marina είπε...

Sotiri, στις παραλίες θάβομαι στην άμμο..ή πουλάω και πετσέτες!!! Κανείς δεν με έχει δεί σε φωτό στο μπλόγκ, μόνο οι Πανοράμιοι έχετε την τιμή να με απολαμβάνετε σε όλες τις αποχρώσεις των τριχών και (σνιφ) ηλικίες μου ως τώρα. Ο διαχειριστής μας έστειλε διακοπές αλλά δεν μας πλήρωσε και το λογαριασμό!Αν το έκανε..δεν θα γκρίνιαζα!

An-Lu, πραγματικά δεν θάπρεπε να γκρινιάζω..τα έμαθα τα δικά σας..τουλάχιστον όμως έχεις ιντερνέτ!!

Skouliki είπε...

νταξει μωρε ποικιλια να εχεις κατι να θυμασε και να γελαςςςς

εκδρομουλα πες το

φιλια

Sad_Vampiress είπε...

Επειδη υπαρχουν ανοητοι ανθρωποι, που δεν σκεφτονται τιποτα μεσα στην ανοησια τους, προσπαθουμε να βρουμε κατι ευχαριστο στις αναποδιες...
Αλλιως... χαθηκαμε...

patsiouri είπε...

Ελα ρε, επιτέλους σε είδαμε!!!

Καλές διακοπούλες...

Μου θυμίζεις κάτι φίλους μου που όταν ακούνε "επαγγελματικό ταξίδι", δεν πα να'ναι και στο πιό όμορφο μέρος και ξενοδοχείο του κόσμου τους σηκώνεται η τρίχα!

Ανώνυμος είπε...

Πσσσστ,καλε, σε ξενοδοχειο στο Π.Φαληρο μενεις και εσυ; Τοτε εισαι σιγουρα εσυ που ειδα χτες με το αραχνο-υφαντο και τις λαχανι παντοφλες, στη ρεσεψιον με ξασμενο αβαφο μαλλι! Καλε στεκομουν διπλα σου με ενα λεοπαρδαλε
ολοσωμο μαγιο και γοβες τακουνι στιλετο, μα δεν με ειδες; Ειμαι η Ρωξαννη,τοπ gay μοντελλο!
Καλουτσικο το ξενοδοχειο, αλλα βρε κοριτσια, παντε καπου αλλου, φετος ειδικα, μας παιρνετε ολους τους ΠΕΛΑΤΕΣ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σαν να βλεπω το σήριαλ "πολυκατοικία".....

φιλάκια!!!!

Unknown είπε...

Την επόμενη φορά θα σας χαλάσουμε τις σκάλες, μην ανησυχείς!

phlou...flis είπε...

Ουδέν κακόν αμιγές καλού

par...alogos είπε...

"ζαχαρούλα..":
xaxaxa Ακριβώς. Αλλά δυστυχώς μάλλον δεν είναι ο Χαϊκάλης διαχειριστής. Γιατί τότε θα έριχνες και κανά γέλιο μάλλον...
Την καλησπέρα/καλημέρα μου!!!

KitsosMitsos είπε...

Τουλάχιστον βγήκε και κάτι καλό από την ιστορία...

FuSmOKer είπε...

Ναι.. αλλά όταν μένεις σε μια πολυκατοικία μαζί με άλλους ένοικους δεν έχει σημασία τι θες εσύ αλλά τι θέλουν όλοι και ποιο είναι το εφικτό.

Τώρα για το αν "αναγκαστήκατε", σαν έκφραση μου φαίνεται κάπως υπερβολική.
Την είσοδο στο ασανσέρ "κόψανε".
(αν στην περίπτωση σου σημαίνει -κατ' εσένα- ότι πρέπει να φύγεις και από το σπίτι ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι ο κανόνας για όλους)