Μου άρεσε που η σκηνοθέτιδα τοποθέτησε το παραμύθι (με νεράϊδες, ξωτικά του νερού και του δάσους και πρίγκηπες-κυνηγούς) στο 19ο αιώνα. Ηταν κάτι πέρα απο τη φαντασία, αυτή η αλλαγή με εξέπληξε θετικά.
Μου άρεσαν οι φωνές των Τσέχων σολίστ, καθώς και η σκηνική παρουσία. Ξέχασα τα πάντα και μπήκα μέσα στο έργο. Τα κοστούμια εξαίσια, καθώς και η αίσθηση του υπαρκτού-απόκοσμου μέσα απο τα κάτοπτρα. Για πρώτη φορά σε ένα παραμύθι ο κεντρικός ήρωας (εδώ ο πρίγκηπας) δεν ξέρει ούτε ποιος είναι σαν προσωπικότητα, ούτε τι θέλει, αλλά αιωρείται ανάμεσα στην έλξη πρός τη νεράϊδα αλλά και πρός την ανίχνευση και αποδοχή του άλλου του εαυτού που ακόμη ψάχνεται μέχρι να κατασταλαξει.
Δεν μου άρεσε που πρίν ξεκινήσει η παράσταση, μέλη της Ορχήστρας μοίραζαν φειγ-βολάν στην είσοδο της Λυρικής, όπου ανέφεραν το ομοφυλλοφιλικό στοιχείο που είχε βγάλει στην επιφάνεια η σκηνοθέτης. Θεώρησα τη κίνηση αυτή σεμνότυφη και άτοπη.
Μη προδιαθέτεις τον θεατή, αστον να βγάλει μόνος του τα συμπεράσματά του.
Μου άρεσε όμως που στο τέλος της παράστασης κάποιοι γιουχάρανε και την ορχήστρα φωνάζοντας μάλιστα "Να πάτε στη Τεχεράνη-ψευτοπουριτανοί"
Δεν μου άρεσε που στο φινάλε, πεταχτήκαν κάποιοι και γιουχάρανε όλο το θίασο επειδή διαφωνούσαν για τις gay σκηνές. Πέρα απο τη σκηνοθεσία υπάρχει και η όπερα, οι φωνές, οι καλλιτέχνες, το ταλέντο τους - άϊντε έτσι όλα τα αμαυρώνεις επειδή σοκαρίστηκες / διαφώνησες για τα γενόμενα!!!
Και όταν εμφανίσθηκε και η σκηνοθέτης επι σκηνής, δεν μου άρεσε που δεν πρόλαβε να πεί τίποτα η γυναίκα για το έναυσμα που την ώθησε να ερμηνεύσει έτσι αυτό το παραμύθι, απο τα "ουουου" και τα "εξω" που αντηχούσαν παντού.
Κανονικά πρώτα ακούμε τις απόψεις των άλλων και μετά μιλάμε. Αλλά εδώ είναι Ελλάς. Απολίτιστη Ελλάς.
Το Βήμα έγραψε και εδώ αν ενδιαφέρεστε και η tvxs έχει ένα βίντεο σχετικά με τα χθεσινα επεισόδια εδώ.
Το Βήμα έγραψε και εδώ αν ενδιαφέρεστε και η tvxs έχει ένα βίντεο σχετικά με τα χθεσινα επεισόδια εδώ.
11 σχόλια:
Ζώα υπάρχουν παντού. Τι να πει κανείς...
καλημέρα
Υποτίθεται,ότι αυτοί που πάνε...μέγαρο, έχουν πιο πολιτισμένη και συγκρατημένη αντίδραση, αλλιώς? να πάνε με τον παίδαρο!
Τι να κάνουμε? Το ρίχνουμε στη πλάκα για να μην απελπιζόμαστε.
καλημέρα
καλά ήμαρτον! τσίπα δεν έχουν πάνω τους; τι κομπλεξισμός; τι αμορφωσιά; συγχίστηκα πάρα πολύ πρωί πρωί (3 η ώρα το μεσημέρι)
και μετά λέμε δεν έρχονται αξιόλογες παραστάσεις στην ελλάδα.
δεν έχω σει το έργο αλλά πάντοτε σε ανάλογες περιπτώσεις αναρωτιέμαι αν τα έργα ανεβαίνουν για να διασκεδάζουν, να προβληματίζουν ή να προκαλούν
Κατά τα άλλα πέρασες καλά....
Δεν νομίζω να ξετρελάθηκες με όλα όσα συνέβαιναν τριγύρω?
Η όπερα μας μάρανε Μαρίνα μου αφού ακόμα δεν ξεπεράσαμε τα ταμπού μας σαν Ελληνες...
Την τύφλα μας την μαύρη ΠΑΝΑΘΕΜΑ μας.....
Kitsomitso, συμφωνώ ότι ζώα υπάρχουν παντού, αλλά μερικά ζώα χαλάνε τη ζωή και των υπόλοιπων.
Sofia, οι ίδιοι άνθρωποι που πάνε στις παραστάσεις του Μεγάρου πάνε και στη Λυρική, το αντικείμενο είναι παρεμφερές. Δεν ξέρω γιατί φυλάνε τις χειρότερες συμπεριφορές τους για το δεύτερο χώρο ενώ κάνουν τους high στον πρώτο.
Flonsavardu, σοκαρίστηκες γιατί έχεις ανοιχτό μυαλό. Να έβλεπες μόνο τα μούτρα της δήθεν θιγμένης ορχήστρας έφτανε (ανάμεσά τους και gay), τι ξεπεσμός! Για αυτές τις διαφορετικές φωνές ζούμε, αν ήταν όλοι να ακολουθούσαν τη πεπατημένη, δεν θα είχαμε ανάγκη ούτε το σινεμά-ούτε το θέατρο ούτε τα μιούζικαλς. Θα διαβάζαμε αποκλειστικά και μόνο τη Σύνοψη.
phlou..fli, υπάρχουν πολλών ειδών έργα. Αλλα για να κοιμίζουν-διασκεδάζουν αλλά και προβληματίζουν-σοκάρουν. Στην εποχή που ζούμε δεν νομίζω να σοκάρει τα χρηστά μας ήθη αν δύο άντρες χορεύουν αγκαλιασμένοι περισσότερο απο δύο άντρες να σπάζουν στο ξύλο έναν έφηβο. Πρίν βγεί στον αέρα η εν λόγω παράσταση ήταν γνωστή για το τι έμελλε να γίνει (απο τις πρόβες φαντάζομαι). Αμα είχανε αντιρρήσεις να το λέγανε απο πρίν. Το γεγονός ότι περίμεναν τη πρεμιέρα για να κάνουν φασαρία, δείχνει πόσο απολίτιστοι είναι.
Panagiota, ο,τι και να κάνει ο καλλιτεχνικός κόσμος, με τίποτα ο Ελληνας δεν εκπολιτίζεται. Δεν προλαβα να συνέλθω απο το παραμύθι που είχα μπροστά μου και άρχισαν να χτυπάνε τα πόδια τους επειδή φιληθήκανε δύο άντρες επι σκηνής. Μα σε τι υποκριτικό κόσμο ζούνε αυτοί οι άνθρωποι!! Ο μισός καλλιτεχνικός κόσμος είναι gay το ίδιο και τα μέλη της ορχήστρας..τα ουυυυ και τα αίσχος δώσανε και πήρανε. Οι μισοί βρίζανε την ορχήστρα και οσοι καθόντουσαν κοντά τους τους μούτζωναν και άλλοι γιουχάρανε τη σκηνοθέτιδα. Ευτυχώς που δεν είχαν και μαναβική μαζί τους. Γέλιο απίθανο με το πρωτογονισμό μας. Ομολογουμένως ήταν η πρώτη φορά που μου έτυχε κάτι τέτοιο!
Αλλη μια φορα καταφεραμε να γινουμε ρεζιλι σ ολο το κοσμο με συμπεριφορες που μας πηγαινουν δεκαετιες πισω! Δυστυχως ολο και πιο συχνα αρχιζουμε να εχουμε κοινα με χωρες οπως το Ιραν,οσον αφορα την ελευθερια εκφρασης και λογου! :(
Αφού δεν υπήρχε πίσσα και πούπουλα, δεν έγινε και τίποτα!
(Μα σοβαρά τώρα, έγιναν τέτοια πράγματα; Δεν είμαστε με τα καλά μας...)
Μαρίνα μου γλυκιά,
ανταποκρίθηκα, έστω και καθυστερημένα, στο κάλεσμα σου για το παιχνίδι με τα πράγματα που με ενοχλούν. Πέρασε να τα δεις.
Όσον αφορά τώρα το θέμα της ανάρτησης σου, το διάβασα κι έμεινα κι εγώ εμβρόντητη με τη χειρονομία αυτή των μουσικών. Πολύ πουριτανοί μας βγήκαν. Εκτός και αν το κάνουν για να γίνει ντόρος και να προσελκύσουν κόσμο.
.....και επειτα λες οτι δε σου αρεσε που μοιρασαν προειδοποιητικα φυλλαδι οι ανθρωποι? μα ακριβως γι αυτο τα μοιρασανε! μπας και φανε καμια ντοματα λιγοτερη. Οποιος ηθελε, ας εφευγε..
Φαντάζομαι ότι γι' αυτό μοίραζαν τα φυλλάδια στην αρχή, για να αποφύγουν τις εξτρήμ αντιδράσεις των ούγκα-ούγκα. Κρίμα που δεν έπιασε το κόλπο...
Δημοσίευση σχολίου