Παρασκευή, Αυγούστου 05, 2005

Χιώτικη απόλαυση

Σήμερα χρειάσθηκε να κατέβω στο κέντρο της Αθήνας για δουλειές. Σπάνια πάω Κέντρο πλέον, η προηγούμενη φορά που πήγα ήταν αρχές Ιουνίου για να πάρω ένα δώρο. Οποτε όμως πάω είναι απαραίτητο για την ψυχοσύνθεσή μου να περάσω από ένα κατάστημα γωνία Κριεζώτου και Πανεπιστημίου που λέγεται "Mastiha Shop" και είναι το επίσημο κατάστημα μαστιχοπαραγωγών της Χίου. (www.mastihashop.com). Το συγκεκριμμένο δεν έχει σχέση με το Mastic Spa της Ηρακλείτου, με τα σαπούνια, τις κρέμες, τα αφρόλουτρα, την υπάλληλο να με κυττάει από πάνω μέχρι κάτω όταν μπαίνω, προφανώς γιατί δεν πληρώ τις ενδυματολογικές τσιριμόνιες που φορούν κάποιες ζάπλουτες κότες, καθώς και τις τσουχτερές τιμές των προϊόντων. Αυτό είναι ένα απλό, φιλόξενο κατάστημα, με χαμογελαστούς υπαλλήλους να καλωσωρίζουν, που τα περισσότερα προϊόντα τα τρώς και δεν μετανοιώνεις..
Αχ! Πήγα για τις μαστιχόπιττες. Πώς! Δεν έχετε φάει μαστιχόπιτα? Δεν το πιστεύω..είναι ένα όνειρο που τρώγεται χειμώνα-καλοκαίρι. Καμμία σχέση με τις χαλβαδόπιττες Σύρου, κάτι εντελώς διαφορετικό.., σαν παιδικό όνειρο η πλούσια μαστίχα μου πλημμυρίζει το στόμα..θύμησες της γιαγιάς μου που πάντα ερχόταν ή με ένα ποτήρι παγωμένο νερό και υποβρύχιο ή με μία μαστιχόπιττα σε λευκό πιάτο και δαντελωτό πετσετάκι απο κάτω..για την "κοκόνα της, την κυρά της, το μοναδικό κορίτσι της οικογένειας" . Μμμ. Πήρα μερικές αλλά δεν θα τις φάω τώρα..άλλη φορά, όταν πάω σπίτι μου..θα τις φυλάξω να τις απολαύσω όταν θα έχω τις μαύρες μου, τις κατάμαυρές μου..
Οταν είχαμε πάει με τον Κ. Θεσσαλονίκη, τον Ιούνιο, πήγαμε και φάγαμε σε ένα εστιατόριο που λεγόταν "Ούζου Μέλαθρο". Και φάγαμε βεβαίως του σκασμού..όταν όμως ζητήσαμε τον λογαριασμό ήρθαν μαζί του και 2 μικρά σφηνάκια με λικέρ Μαστίχας "για να χωνέψετε" μας είπαν οι ευγενέστατοι σερβιτόροι. Και για πότε χωνέψαμε δεν λέγεται. Ετσι σήμερα αγόρασα και λικέρ Μαστίχας. Δύο οι απολαύσεις σε μία μέρα.. Ζαλίζομαι!

4 σχόλια:

. είπε...

σε λίγες μέρες είναι να πάω Χίο, δε θα λησμονήσω τη μαστιχόπιτα. Πάντωσ μ όλα αυτά που λες, ένα σου ρχεται στο μυαλο "yammie" . (και οι πωλήτριες στα mastic spa είναι όντως ξιπασμένες).

Storyteller είπε...

Τελευταία γίνεται όλο και πιο trendy αυτό όλο το θέμα με τη μαστίχα. Στο "Κουτί" στο Θησείο στο τέλος σερβίρουν επίσης καραμέλες και λικέρ μαστίχας! Και ναι όντως βοηθάει στη χώνεψη! Οσο για τις μαστιχόπιτες....μμμμ ούτε λόγος...χε χε

0comments είπε...

ΜΑΣΤΙΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

mistounou είπε...

Ήθελα φέτος να πάω στη Χίο για διακοπές. Δεν ξέρω, αλλά κάτι μου λέει ότι αυτό το νησί είναι υπέροχο...Ό,τι ξέρω για τη μαστίχα, το ξέρω από τη γιαγιά μου που πάντα στο σπίτι της έχει ένα μπουκαλάκι λικέρ. Δέν έχει τύχει να μπω σε mastihashop, αλλά φαντάζομαι ότι όπως λες κι εσύ θα έχει απίστευτα πράγματα...Ποιος ξέρει, όταν κατέβω Αθήνα κάποια στιγμή, ίσως τελικά να το επιχειρήσω...Διότι το επόμενο καλοκαίρι πέφτει λίγο μακριά...για να πάω Χίο!