Πέμπτη, Νοεμβρίου 17, 2005

Real daily madness

Αχ τι μέρα και αυτή σήμερα..
Καθαρή τρέλλα
όχι τρέλλα απο τη χαρά που βρέχει, τρέλλα απο τη μαλακία που μας δέρνει.. Η καθημερινότητα πως καταφέρνει και γίνεται σκέτη παράνοια, αλλού ξεκινάς, αλλού βρίσκεσαι, 10.000 πράγματα έχουμε στο μυαλό μας αλλά δεν είμαστε κεφάλες, μερικοί είναι, αλλά όχι εγώ..
Ξεκινάω το πρωϊ σήμερα μαζί με την κα Π που πάει να κάνει εξαγωγή σε ένα δόντι που της έσπασε, έχω αφήσει την κοπέλλα μόνη στο σπίτι να καθαρίζει και έξω γίνεται της πουτάνας...ουρές τεράστιες απο ξετρελλαμένους κακομοίρηδες σαν και μένα ...μετά απο 1 ώρα φθάνουμε στην Αμφιθέας για να απολαύσουμε την ανταμοιβή του κόπου καθυστερήσεώς μας, ένα φρεάτιο στη μέση του δρόμου έχει γίνει συντριβάνι, τα νερά πηδάνε ψηλά και ο Δήμαρχος Π. Φαλήρου δεν ηρθε για να βάλει και τα απαραίτητα φωτάκια και να γίνουν "τα νερά που χορεύουν"....μεγάλη του παράλειψη...θα του κάνω παρατήρηση όταν τον δώ, αν και έχω και μερικά ραμματάκια για τη γούνα του..όπως να πάει να μαζέψει τα σκατά απο τα πεζοδρόμια..βαρέθηκα να τα βλέπω, να τα μυρίζω και να τα πατάω..και άλλοι έχουν ζώα στο σπίτι( και δίποδα και τετράποδα) αλλά τα μαζεύουμε ρε πούστη τα σκατά τους, σε μιά σακκουλίτσα αλλά βλέπεις οι Παλιοφαληριώτες είναι πολύ χάϊ για να λερώσουν τα χέρια τους...πόσο μάλλον ο Δήμαρχός τους..κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση.
Αφήνω την κα Π. στον οδοντογιατρό να την κουτσουρέψει και πάω για μιά βόλτα στην παραλία.. Ο αέρας λυσσομανάει αλλά δεν κάνει κρύο. Βεβαίως δεν έχω ομπρέλλα, τι να την κάνω, άχρηστη μου είναι όταν φυσάει γιατί γυρίζει ανάποδα, μαζεύει τα νερά σαν δεξαμενή και μετά όταν βαρύνει αποφασίζει απο δικού της να ξαναγίνει ομπρέλλα και εγώ μούσκεμα..
Το κύμα ψηλό, γκρι σκούρα είναι η θάλασσα στο βάθος αλλά πρασινιζει πρός την παραλία, πρός το χωματί της είναι..απο τον ανακατεμένο βυθό..θυμάμαι παλιά ένα φίλο που είχα που ήτανε δύτης και μου έλεγε ότι όταν η θάλασσα έχει καταιγίδα στην επιφάνεια, απο κάτω είναι όλα ήσυχα...γαλήνια δεν τρέχει τίποτα...μόνο τα ψάρια που κατεβαίνουν πιό βαθιά και κολυμπούν ατάραχα.. Η τέλεια σύμπνοια.. Γυρίζοντας πίνω και ένα ωραίο εσπρεσάκι που πήρα απο ένα όχι πολύ φλάσυ μαγαζί, ένα απλό καφενείο απο εκείνα που μόνο άντρες πάνε και παίζουν πρέφα..
Γυρίσαμε σπίτι κατά τις 12.00 η Π. πονεμένη και εγώ σχετικά ήρεμη. Βρήκα την κοπέλλα κλαμμένη, κατά τα φαινόμενα η Αστυνομία συνέλαβε το φίλο της για κάποιο λόγο, ήθελε να φύγει να πάει να τον βρεί , πού πάς της λέω, ξέρεις που θα πάς?..σαν παλαβή έφυγε γρήγορα-γρήγορα..και μετά έπεσε ο κεραυνός και πήρε μαζί του τη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ...Η ΔΕΗ πιό συνεπής στα ραντεβού της επανήλθε σε 5 λεπτά, ο ΟΤΕ όμως ο κερατάς έδωσε ρεσιτάλ..στο διάλο τίποτα δεν λειτουργεί δεν καταλαβαίνω γιατί δεν λειτουργεί, εγώ πώς λειτουργώ βρέξει -χιονίσει? Τι θα πείς στον μπάρμπα τον Διευθυντή σου, ξέρεις δεν γουστάρω το μουστάκι σου αν δεν το κόψεις δεν έρχομαι? Ενώ ο ΟΤΕ..χλάτς σου κόβει τον βήχα είτε είσαι παπάς είτε ζευγάς.. όχι τι νόμιζες?
Κάτι γίνεται που όλοι συνεισφέρουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε.. Δεν μπορεί η κάθε βροχούλα να φέρνει μιά καταστροφή τόσο εύκολα.. βραχήκαν λέει τα καλώδια και γιατί βραχήκαν? γιατί έπεσε πολύ νερό, ήταν κοντά στην επιφάνεια...και γιατί δεν τα θάψατε πιό κάτω..μα δεν γινόταν, διότι τουτο κείνο..απο δικαιολογίες άπειρες..το αποτέλεσμα κάτσε χωρίς θέρμανση, φώς, τηλέφωνο όποτε βρέξει, επειδή στην τελική κάποιος δεν έκανε σωστά τη δουλειά του, όχι μη κυττάς δίπλα σου, μπορεί να είναι ο μπαμπάς σου, ή εσύ. Πόσοι και πόσες κάνουνε κοπάνα απο τη δουλειά μέρα μεσημέρι, τάχα για επαγγελματικό ραντεβού και καταλήγουν στα πηδηχτοξενοδοχεία της Γλυφάδας..κάνουν τους αδιάφορους ενώ μπαίνουν μέσα...κάτι σας έπεσε μαντάμ...εδώ..ω! σας ευχαριστώ θερμά..να σας κεράσω μιά τζιτζιμπύρα..μέσα...στο δωμάτιο 1001 νύχτες ή στο υδρομασάζ της Χαλιμάς.. Το ίδιο είναι με αυτούς που φτύνουνε στο δρόμο, απο παιδί πίστευα ότι κάτι σιχαμένοι κωλόγεροι έφτυναν.. και ακόμη κωλόγερους που φτύνουν έβλεπα..μέχρι σήμερα που είδα έναν πιτσιρικά κατ΄άλλα καλοντυμένο να φτύνει και λέω οι κωλόγεροι προηγουμένως ήταν νέοι...δεν φτύνουν οι άλλοι, εσείς φτύνετε σκατόπαιδα..
Ας με συγχωρήσουν όσοι διαβάσουν αυτές τις γραμμές τα πήρα άσχημα αυτές τις μέρες γιατί κάθισα και είδα τηλεόραση και 2 βράδυα και τρελλάθηκα. Οχι απο τη χαρά μου, κάτι έπαθα εξ΄ού και το άνωθεν/κάτωθεν κείμενο.. Τι μαλακίες σήριαλς είδα...και τα έχουν και κατάλληλα για τα παιδάκια..
Πάρα πολύ κατάλληλο είναι εκείνο το σίριαλ που ο σύζυγος μεγαλοδικηγόρος, η σύζυγος έχει μπουτίκ, ζούνε στο σούπερ-ντουπερ σπίτι, μόνο που η σύζυγος έχει γκόμενο έναν άλλο παντρεμένο και ξαφνικά μαθαίνει ότι ο γκόμενός της ο παντρεμένος έχει και γκόμενα άλλη πέρα απο αυτή. Δηλαδή εξυπηρετεί γυναίκες 3 στον αριθμό!! Πολύ εκπαιδευτικό για τη κόρη σας κυριές μου, άντε και στα δικά της ! Να παντρευτεί για τα λεφτά και να δίνει-τρώει κερατάκια!
Η το άλλο με τον Φέρτη που τα έχει με μιά πιτσιρίκα που στήνει κάμερα στο δέντρο για να "τραβήξει" τις ερωτικές τους στιγμές στο αυτοκίνητο και μετά να στείλει τις φωτο στη κα Κερατοπούλου-σύζυγο..απλά μαθήματα ζωής και αυτά για την κορούλα σας...
Ευτυχώς που βάλανε το αφιέρωμα για τον Μίνω Βολανάκη και συνήλθα κάπως.. γιατί για μιά στιγμή νόμισα ότι είχα μετοικήσει στη Ζουρλουλάνδη..

10 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλά όντως τα 'χεις πάρει...
Αν σε πιάσω από την μύτη θα σκάσεις!

Unknown είπε...

στη θάλασσα βρίσκω πάντα την ηρεμία μου όσο φορτουνιασμένη και να είναι... και βουλωμένα φρεάτεια αντέχω και εξαγωγές δοντιών αντέχω και να μαλώνω με εργάτες της ΔΕΗ ή ΟΤΕ αντέχω, τα υπέροχα της tv πώς να τα αντέξω; αγωνιστικοί χαιρετισμοί ;)

τσέλιγκας είπε...

Γενικώς και ειδικώς έχουμε λαλήσει έχω να πω.
Πάλι στο τρένο ζουρλάθηκα σήμερα.
Τυπάκος κοιτάει τα πράγματα του, βρίσκει κάτι άχρηστα χαρτιά, ανοίγει το παράθυρο και τα πετάει!
Και μετά γίνεσαι και γραφικός!
Και μας πείραξε το τανκ, εμείς που τα ισοπεδώνουμε όλα κάθε μέρα είμαστε δημοκράτες.

Νicola Beerman είπε...

Τι να πω για τις νεροποντες και τα προβληματα που επονται;Κομμενο νερο,τηλεφωνο και στη συνοικια μου και τα νευρα τεντωμενα...Για τους δημαρχους:9στους10 ειναι καριοληδες.Δεν εχω μεταφερει και τα πολιτικα δικαιωματα και νοιωθω τυψεις που δεν μπορω να τους καταψηφισω.Μακαρι να μπορουσα να παω να ζησω 2-3 χρονακια κατα Σουηδια μερια μπας και νοιωσω λιγο ανθρωπος.
Για την τηλεοραση :βλεπω μονο κρατικη tv και νοικιαζω επιλεγμενες απο τον Μανο.Σπανια αμερικανικες, εκτος κι αν εχω θετικα σχολια απο ανθρωπους που εμπιστευομαι.
Μαρινα κανε υπομονη...

x είπε...

πήρα ταξί να πάω στη δουλειά, είδα το χάος και γύρισα πίσω, μετά, μετάνιωσα και ξαναπήρα ταξί. Επιβάρυνα διπλά τους συμπολίτες μου. Ζητώ συγγνώμη αλλά η βροχή με αποθάρρυνε!

Unknown είπε...

Ups!!! ξαφνικα νιωθω την ζωη μου πολυ ανιαρη. Ολα ειναι τοσο ηρεμα και οργανωμενα. Μηπως να γυρισω Ελλαδα??

Marina είπε...

Καλημέρα σας. Κάπως καλύτερα είναι τα πράγματα σήμερα, επανήλθε το σύμπαν και έκλεισα την τιβι οριστικά..κρίμα είναι να μου τα φάνε οι τρελλίατροι..

Απλά κάπου είχα μαζέψει μερικά απο εδώ και απο εκεί..και τα άδειασα μαζωμένα..

Τίνα η ζωή στην Ελλάδα είναι σαν τον ζωολογικό κήπο, φαινομενικά όλα υπό έλεγχο βάρδα μη βγεί έξω κανένα ζώο..και άντε πιάστο..(στα ζώα συμπεριλαμβάνονται οι εθνικοί φορείς, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΘΕΛ, ΟΣΕ, ΟΑ, Δημόσιο....). Κάτσε στην Αγγλία και απόλαυσέ την, τυχερή!

Juanita La Quejica είπε...

Ζωολογικός κήπος; Ζούγκλα είναι πια, μόνο που δεν λειτουργεί ούτε καν αυτός ο φοβερός και τρομερός νόμος της ζούγκλας.

Unknown είπε...

Ε ναι, εδώ που τα λέμε τί άλλο να ζητήσει κανείς από την ζωή του; Έχει δίκιο Μαρίνα μου, νομίζω ότι πρέπει να είσαι πολύ ευτυχισμένη με τόσο γεμάτη από ποικιλία μέρα...

Και ξαχνάς και τους εφοριακούς Ηνίοχέ μου.. ξεχνάς τους εφοριακούς....

Katerina ante portas είπε...

Συμπλέω Marina μου,(τι κάνει η ..περιρρέουσα διήγηση) στα περι τηλεοράσεως!
Εξου το σχόλιό μου 7/11 που βγήκα στα -ιδεατά- παράθυρα (και απ τα ρούχα μου βεβαίως), με τις Μάγισσες της Σμύρνης! Αλλά ο ΕΣΡ αλλού σφυρίζει!