Κυριακή, Ιουλίου 19, 2009

Περτούλι, Ελάτη, Πύλη, Καλαμπάκα

Μία διαδρομή παράδεισος, μετά απο αυτά που είχαμε περάσει στο Ανήλιο-Χαλίκι. Μέσα στο πράσινο στην αρχή μέχρι τη διασταύρωση της Πολυθέας, αριστερά για Δολιανά (με τη περίφημη εκκλησία του Τιμίου Σταυρού, με τους χρυσούς τρούλλους - που ΔΕΝ επισκεφθήκαμε - ίσως μία άλλη φορά) και δεξιά για Περτούλι..
Λίγο-λίγο αρχίσαμε να κατεβαίνουμε, θεσσαλικός κάμπος, γή των Καραγκούνηδων...πολλες οι αγελάδες, στεκόντουσαν στη μέση του δρόμου, μία μάλιστα ήρθε κοντά στο παράθυρο, ήθελε να επιθεωρήσει και μέσα..χμμ! αστο καλύτερα φιλενάδα! Φορούσε και κίτρινο σκουλαρίκι!
Περάσαμε απο τη Πύρρα όπου είχαμε περάσει ένα ονειρεμένο σβκ πρίν μερικά χρόνια ένα Νοέμβριο! Τώρα το χωριουδάκι κοιμότανε ήσυχο στη μασχάλη των βουνών!. Πολύ δροσιά!

Κατεβήκαμε πρός την Ελάτη. Σταμάτησα σε ένα τουριστικό μαγαζάκι στην άκρη του δρόμου, το ένα δίπλα-στο άλλο για να πάρω αποξηραμένα μπουκέτα με ανθισμένη ορτανσία (ένα όνειρο) και silver dollars. Εκει τη πάτησα με την ορτανσία, γιατί όταν πήγα σπίτι είδα ότι την είχαν δέσει με ένα φρικαλέο πράσινο τσέρκι (χάθηκε να βάζανε έναν απλό σπάγγο;;). Οταν γυρίσαμε στην Αθήνα έβγαλα το τσέρκι και διαπίστωσα ότι με κορόϊδεψαν γιατί το μπουκέτο διαλύθηκε, δεν αποτελείτο απο 2-3 μεγάλες ορτανσίες αλλά απο πολλές μικρούτσικες με κοντά κοτσανάκια αλλά με τέχνη τοποθετημένα μέσα σε μεγάλα ξερά κοτσάνια ώστε να φαίνονται 2 λουλούδια !! Αναγκάστικα και τα πέταξα! ΝΤΡΟΠΗ λέμε!! Ευτυχώς που μείνανε τα ασημένια δολλάρια!

Πεινάγαμε πολύ αλλά δεν φάγαμε τίποτα στη διαδρομή ως τη Καλαμπάκα που ήταν το ξενοδοχείο μας. Εκεί βέβαια..τη κάναμε..ταράτσα! Το βράδυ έξω με συγγενείς..

ELvA είπε...

Καλα που υπαρχουν και καποιοι σαν κι εσας, Μαρινα, που δεν τρεχουν στα νησια για διακοπες, αλλα προτιμουν την υπολοιπη Ελλαδα,που παραμενει, σε σχεση με τα νησια, λιγο πιο 'αγνωστη' ακομα, και εχει να προσφερει πρασινο και ηρεμια.

Φιλια

Ανώνυμος είπε...

..να σου πω βρε καλη μου? Βασανιστηριο εχεις καταντησει με ολα αυτα τα καλουδια, το ξερεις?

Σοφία είπε...

Δεν ήξερα ότι τα λουλούδια αυτά λέγονται ασημένια δολλάρια! Τα είχαμε παλιά στο σπίτι, αλλά δεν τα λέγαμε τίποτα...

Marina είπε...

Elva, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Δεν μας αρέσει να ακολουθούμε το ρεύμα π.χ. όλοι το καλοκαίρι στις Κυκλάδες. Εμείς πάμε στα βουνά..η γεμάτη κόσμο θάλασσα δεν μ' αρέσει, τη προτιμώ το Σεπτέμβρη όταν οι περισσότεροι είναι στο πάγκο τους. Αύγουστο για διακοπές σε παραθαλάσσια μέρη δεν πάμε ποτέ!.

Exofthalmi, υπομονή σεβασμία. Τα ίδια με εσένα έλεγε και ο Κ στην αρχή της καριέρας μας ως τρελλο-τουρίστες αλλά τον έρριξα γρήγορα..γιατί στην Αθήνα του ετοίμαζα τις διάφορες λιχουδιές που έπαιρνα π.χ. πατάτες απο τη Κομοτηνή, παστό απο τη Μάνη, κρίταμα απο τη Μήλο, αμυγδαλωτά απο Υδρα κλπ..και στο τέλος πρώτος εκείνος τρέχει για ..τοπικές γεύσεις!

Σοφία, και εγώ απο σπόντα είχα μάθει ότι λεγονται έτσι, απο τον πρώην εγγλέζο σύζυγο!

Ανώνυμος είπε...

Σκέτη απογοήτευση! Ναι, καλά διαβάσατε.. Δεν αντιλέγω, γραφικό χωριό, καλή τοποθεσία και σίγουρα θα ήταν ομορφότερο το τοπίο αν είχε και χιόνι φέτος τα Χριστούγεννα. Αλλά όσον αφορά το φαγητό, την εξυπηρέτηση και τη διάθεση των ντόπιων ιδιοκτητών απέναντι στον επισκέπτη, επιεικώς για κλάματα! Κρέατα κατεψυγμένα, φαγητά μαγειρεμένα μισής ή μιας ημέρας και ξαναζεσταμένα και φυσικά σερβιρισμένα χωρίς ίχνος ντροπής για την όψη τους. Menu κυνήγι (ζαρκάδι, ελάφι, αγριογούρουνο); Ας γελάσω. Ο "γκοτζίλας" στο στρατό μασιόταν καλύτερα. Μην θίξω το θέμα της εξυπηρέτησης.. Αφού το πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση με το που πήραμε το κλειδί του δωματίου στο χέρι, ήταν η απάντηση της ξενοδόχου στο σύζυγό της, όταν αυτός προσφέρθηκε να μας δείξει το δωμάτιο, "άστους, θα το βρουν μόνοι τους"! Φαίνεται ότι λίγδωσε το εντεράκι τους με τόσους επισκέπτες τόσα χρόνια και κουράστηκαν. Τα ίδια και χειρότερα και στα Μετέωρα.. Εξυπηρέτηση σε παραδοσιακή ταβέρνα χειρότερη από ότι στο χειρότερο fast food και αλητεία. Δυο κρεατικά για κυρίως σερβιρισμένα σε μια πιατέλα χωρίς καν πατάτες, οπότε αναγκάστηκα να παραγγείλω ξεχωριστά, η φέτα χωριστά από τη χωριάτικη σαλάτα και φυσικά όλα αυτά χρεωμένα ξεχωριστά! Και όλα αυτά ανήμερα Χριστουγέννων. Μην σας ξεγελούν λοιπόν οι φωτογραφίες. Αυτές ούτε γεύση έχουν, ούτε θα σας υποδεχτούν και θα σας εξυπηρετήσουν. Υπάρχουν εξίσου όμορφα γραφικά χωριά με εξυπηρέτηση και θαλπωρή, αρκεί να ψάξουμε λίγο παραπάνω. Για μένα ισχύει μετά από αυτή την αποτυχημένη εκδρομή ο κανόνας του "όσο πιο παρθένο είναι ένα μέρος κι έχει μικρή επισκεψιμότητα, τόσα περισσότερα μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη"!