Πέμπτη, Αυγούστου 24, 2006

Η καλύτερη συνταγή


..........για να περνάει η λύπη είναι το φαγητό για μένα..Χμμ! Tell us something new, να μην ακούω παπαρούλες παρακαλώ, αρκετά γιατί είμαι τίγκα πιά. Το πρωϊ έγινε ο εξής διάλογος
Μ = Τι να μαγειρέψω σήμερα?
Κ = Τι έχουμε στην κατάψυξη?
Μ = Κοτοπούλ, μπιφτεκούλ, μπριτζούλ, κιμαδούλ, κατσικούλ..
Κ = όχι μωρέ πάλι κρέας σήμερα..δεν τρώμε καλύτερα κοτόπουλο?
Μ = μου θυμίζεις την ταινία "My Greek Fat Wedding" :-)))))))
Ετσι λοιπόν μετά απο λίγη σκέψη, σκάλισα το ψυγείο και βρήκα διάφορα μισοπεθαμένα ή ληγμένα, όχι πολύ ληγμένα, 2-3 ημερών (γράψε 2-3 μηνών...έτσι εξηγούνται οι μπούρδες που γράφω..τρώω πολλά ληγμένα) λαχανικά, διάφορες σάλτσες, εθνικ συστατικά και απεφασίσθει απο την μειονότητα του σπιτιού (δλδ. my sweet me που παρεπιπτόντως rulez) να φάμε vegetarian σήμερα και να ξεφύγουμε απο τη γνωστή μακαρονάδα του σβκ που σαρώνει όλα τα ημιθανή για τον ίδιο λόγο..
Ετσι σήμερα έχουμε vegetable Chop suey & Chow Mein.
Για γλυκό θα πρωτοτυπήσω.. ένα ωραίο ζελεδάκι και μετά παγωμένο Limoncino πάνω σε λίγη Δωδώνη. Τι γεύση? Δεν ξέρω τι παγωτό έχει λήξει, εννοώ περισσέψει θα ψάξω και θα δούμε..
Καλή σας όρεξη!

15 σχόλια:

CGP είπε...

Μήπως έχεις μπερδέψει τα blogs ?

Marina είπε...

cgp, τι εννοείς? Δεν είπαμε ότι τρώω πολλά ληγμένα? Ιδού το αποτέλεσμα..

Ανώνυμος είπε...

Κινέζικο;;;;;;;
Μου άνοιξες την όρεξη....Πόσο θά'θελα να είχα τώρα μια μερίδα γλυκόξινο με τηγανιτό ρυζάκι!!!
Yam!!!!!!!

PsyxiatroZ είπε...

Μήπως σου βρίσκεται λίγο παγωτό σοκολάτα; Αυτό που έχω στην κατάψυξη ακόμα να λήξει... :/

vasvoe είπε...

χεχεεεε, το ίδιο σύστημα έχουμε. όχι μόνο της κατάψυξης, και του ντουλαπιού τα ληγμένα τρώω (όσπρια κυρίως που έληξαν τον προηγούμενο μήνα)

βασικά το φαινόμενο με τον καιρό ελαττώνεται γιατί σταμάτησα να αγοράζω "στοκ" δλδ να φορτώνω το ψυγείο και αποθηκάκι μας στο φουλ για
-να μην χρειάζεται να πετάω φαγητά
-να μην γίνεται αυτό το αλαλούμ όταν είναι όλα τα ράφια τιγκαρισμένα και δεν βλέπεις τα αποπίσω
-να μην δίνω λεφτά εκ των προτέρων για πράγματα που θα φαγωθούν μετά από μήνες
-και τέλος για να μην παρατρώμε. παρατήρησα πως όσο πιο γεμάτα τα ράφια τόσο πιο μεγάλα μενού και μερίδες μαγειρεύω (και όχι δεν είναι καλό αυτό...)

χτες έβαλα κάτι ληγμένα ρεβύθια να μουλιάσουν και θα φτιάξω κολοκυθοκεφτέδες (ελληνιστί φαλάφελ :Ρ)

Unknown είπε...

υπάρχουν πολλά ληγμένα και στο δικό μου ψυγείο ;)

Marina είπε...

evelina Z13, μμ γλυκόξινο ..τρελλαίνομαι, αμα πάρεις να έρθω να το φάμε μαζί? Θα φέρω και απο τα δικά μου και λίγο τηγανιτό παγωτό..ευκαιρία να ξανακάνω διακοπές στην Καβάλα μου φαίνεται πως θέλω.

psychiatroz, το καλό πράγμα αργεί

vasvoe, τα ίδια κάνω και εγώ..παίρνω διάφορα και δεν βλέπω τι γίνεται απο πίσω τους στο ντουλάπι..και τα ξεχνάω μετά και όταν τα θυμηθώ/δώ έχουν λήξει..Σε πληροφορώ ότι τίποτα δεν παθαίνουμε αν φάμε ληγμένα εφόσον δεν ανήκουν σε ευαίσθητες κατηγορίες (αλλαντικά, γαλακτοκομικά, ψάρια)..μιά ιδέα είναι όλα..

street spirit, στρώσου στο φαϊ..

Ανώνυμος είπε...

marinaki,anytime!

Jason είπε...

Εγώ, πάλι, εκεί που είχα συμηθίσει 3 βδομάδες τώρα φαγάκι από τα χεράκι της γιαγιάς και της μαμάς... άντε να κάτσω να φτιάξω καμιά μπούρδα μόνος μου τώρα.
Και επειδή είναι ελεεινό να μαγειρεύει κανείς για ένα άτομο (πραγματικά μου τη δίνει), τις τελευταίες μέρες τρώω μία φορά τη μέρα (και μάλιστα συμήθως έξω...), αλλά το στομαχάκι μου πεινάει...

Σας περισσεύει κανα ταπεράκι ρε παιδιά...;

Ανώνυμος είπε...

Το Κινέζικο φαγητό εκτός απο πολύ ελαφρύ είναι και πολύ υγιεινό.

So_Far είπε...

Αυτό το blog με ξεκουράζει ψυχικά !

Ανώνυμος είπε...

Good afternoon!

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Για ψαρι ας πουμε ουτε λογος;

vasvoe είπε...

ελαφρυ το κινέζικο;; καλά εξαρτάται πώς θα το μαγειρέψεις στο σπίτι. αλλά απέξω, τα κινέζικα είναι πολύ λιπαρά

Marina είπε...

evelina Z13, thanks!!!!

jason, α ρε κακομοίρη..άμα καλομάθεις δύσκολα σου φαίνονται τα έτοιμα..έλα όποτε θές..

Bασίλη, συμφωνώ. Πέρα του ότι το τρώμε πότε-πότε έξω, το μαγειρεύουμε και στο σπίτι συχνότατα

so far, ευχαριστώ πολύ..και εμένα με ξεκουράζει το δικό σου

quintanilha, hello!

πρεζα TV, δυστυχώς έχω αλλεργία στο ψάρι εδώ και 6 μήνες..

vasvoe, λιπαρά τα κινέζικα? Πρώτη φορά το ακούω αυτό..Δεν ξέρω τι σε σερβίρουν εκεί, εδώ πάντως τα βρίσκω πολύ ευκολοχώνευτα..