Παρασκευή, Αυγούστου 11, 2006

Εξωτική πανσέληνος

Αν και είμαι άνθρωπος του ήλιου, του φωτός και της ημέρας αποφάσισα να βγάλω φωτογραφίες της πανσελήνου. Αν και ποτέ ως τώρα δεν ήμουνα τρελλη fan της εν λόγω κυρίας, δεν με συναρπάζει το φεγγάρι ιδιαίτερα, δεν θα φάω τα ματάκια μου να το ατενίζω ζητώντας να μάθω τα μυστικά του.. και η σονάτα του σεληνόφωτος, καλή είναι δεν λέω αλλά ακούγεται και σαν νανούρισμα..ποιήματα ποτέ δεν μου ενέπνευσε να γράψω (τα σατυρικά στιχάκια που κατά καιρούς συνθέτω δεν μετράνε) και γενικά δεν νοιώθω ερωτευμένη με την ύπαρξή του.
Κατ΄αρχήν ο Κ έστησε το τρίποδο στη σωστή θέση, έβαλε τη μηχανή επάνω και περίμενε την δεσποινίδα να εμφανισθεί. Περιμένοντας πίναμε και το κρασάκι μας.. φάγαμε και κάτι μεζεδάκια.. και όταν τελικά εμφανίσθηκε με το άσπρο της φουστανάκι.. ήμουνα επιεικώς τύφλα. (Tell me somthing new)..

Ετσι η κάμερα μου κουνήθηκε την ώρα που έβγαζα τις φωτογραφίες.. Τι κουνήθηκε δηλαδή, πήγε και ήρθε..
σαν UFO που έρχεται κατα πάνω μας φαντάζει το φεγγάρι..
και που πολλαπλασιάζεται σε άλλα μικρότερα στην προσπάθειά του να πιάσει τη γή. Ο άλλος συγκεντρωνόταν να βγάλει την καλύτερη εικόνα και η αφεντιά μου χοροπηδούσε με την κάμερα στο χέρι θεωρώντας ότι είμαι που είμαι φεσάκι, σταθερό χέρι δεν έχω, δώστα όλα τώρα και ότι βγεί.

Ετσι βγήκε κάπως σουρεάλ, το προτιμώ με αυτή τη μορφή απο την εικόνα που βλέπει όλος ο κόσμος.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ενα καλοκαίρι,βράδυ θαρρώ,που ήμουν στο Ξυλόκαστρο και συγκεκριμένα στο "τουριστικό",είδα το κατακόκκινο "γεμάτο" φεγγάρι που μόλις "έβγαινε" απο την θάλασσα.Σαν να επέπλεε στον Κορινθιακό.Η στιγμή μοναδική

Ttallou είπε...

απίστευτη πορεία, εξαιρετική ιδέα!

Ανώνυμος είπε...

Ωπα!Πολύ psycho φάση οι photos,βρε παιδί μου!
Μου θυμίζει κάτι σε "Close encounters of the 3rd kind"!;)
Nice...

An-Lu είπε...

Σούπερ είναι αυτά τα μινιμαλιστικά!!!!!!
Νέον ε?
φιλούκια

Marina είπε...

Δεν είναι νέον, είναι το φεγγάρι αλλά την ώρα που το φωτογράφιζα κουναγα τη μηχανή...

Σταυρούλα είπε...

Μια χαρά βγήκαν αν και κουνημένες! Φιλιάάά!

Chrisa είπε...

Πολύ καλές φωτό!!!!

Ανώνυμος είπε...

Marina prwti fora mpenw edw k tixea mpika alla entipwsiastika me ta logia su gia ola ta themata...to skeutikes pote na grapsis vivlio?!? :) eisai foveri! elpizw ola na pane kala sti zwi su k opws ta thes...filakia!